The Restaurant Group zamyka restauracje, w tym m.in popularne Frankie & Benny i Chiquito.

10.03.2023 - 390

The Restautant Group (TRG), która jest właścicielem takich marek jak Frankie & Benny i Chiquito, zamknie ok. 35 restauracji przez okres dwóch następnych lat. Oddziały firmy, które notowały straty będą zamykane. Firma chce ciąć wydatki w czasach kryzysu kosztów utrzymania. Wpływ na stanowiska pracy może być mniejszy niż mogłoby się wydawać po ilości zamykanych miejsc.


Oddziały Wagamamy będą otwarte w większości miejsc, w których były restauracje. Biznes jest mocno zaangażowany w to, żeby zrobić wszystko, by odbudować straty.

TRG będzie się starać otworzyć przynajmniej pięć restauracji Wagamana każdego roku przez kolejne pięć lat. Firma ma w całym kraju około 400 miejsc, w którym jest zatrudnionych ok. 1,800 pracowników. Wiele restauracji, którym grozi zamknięcie jest położonych w lokalizacjach, w których są działają inne marki, które zawierają się w TRG. Stwarza to możliwość przesunięcia części pracowników z miejsc, które zostaną zamknięte. Grupa chce odbudować swoją pozycję, przezwyciężyć kryzys i być w przyszłości jeszcze silniejsza.

---

The Restaurant Group (TRG), which owns chains like Frankie & Benny and Chiquito, will close up to 35 restaurants over the next two years. Branches of the company which were making a loss will be shutting down. Company wants to cut costs in the cost of living crisis. Job impact should be less than you might think from the number of sites which will not operate anymore.

Branches of Wagamama will open to replace most of the closed restaurants.  Business is dedicated to do whatever is possible to regain on its losses.

Wagamama opening will be a significant step forward as the business seeks to regain on its losses.

TRG aims to open at least five Wagamama restaurants every year for the next five years. The company has all together around 400 outlets in the UK, with some 18,000 staff employed in them. A significant number of the sites in danger of closing down are in areas where TRG has other brands, so people can possibly be moved into other branches, outlets. The group wants to restore its position, go through the tough times with strength, bounce back and become stronger than ever before.

/BR/

10.03.2023 – Milton Keynes