Inflacja będzie mieć odzwierciedlenie w cenach także w sieci McDonald's.

31.07.2022 - 390

Sieć McDonald ogłosiła wzrost cen na niektóre ze swojej gamy świetnie znanych posiłków. Chyba najbardziej rozpoznawalna sieć restauracji fast-food zdecydowała się podnieść ceny o 10-20% na niektóre ze znanych powszechnie produktów, jako główny cel podając szalejącą inflację.

Cheeseburger, będący jednym z ulubionych wyborów klientów sieci po raz pierwszy wzrośnie na poziom ponad £1. To pierwsza w ciągu 14 lat sytuacja, w której słynny cheeseburger podrożał. 


McDonald's przekazał, że podwyżki były konieczne i są wypadkową rosnących cen w bardzo wielu sektorach, by wspomnieć choćby o energii, transporcie, przemyśle spożywczym.

Wszyscy czują wzrastające koszty biznesu i nie inaczej sytuacja wygląda w McDonald's.

Niektóre ceny zostają utrzymane, podczas gdy inne wzrosną. Menedżerowie przekazali, że podejmują wciąż działania, by zminimalizować te zmiany. Jak i inni gracze w tym sektorze również McDonald's robi wszystko, by zaproponować atrakcyjną ofertę klientom.

~~~

McDonald's announced a price increase to some of its well known nationwide menu items. Arguably the most popular fast-food chain decided to add 10-20 pence to some of its items on the menu, pointing out at the rising inflation.

Cheesburger, one of the chain's favorite meal rises to over £1. That's the first time in 14 years that price of chain's famous cheeseburger has increased. 

McDonald's stated that these price increases had to be implemented because of the rising inflation and prices of food, transport, energy going up as well. Everybody can feel the costs of this challenging economic situation and it isn't any different when it comes to 

McDonald's fast-food restaurants.

Some prices at the famous fast-food chain are going to stay at the same level, but others will go up. The management made clear that they've done as much as they possibly could to minimise these changes. McDonald's like the other players in this sector are working hard to find solutions in order to cut costs and carry on bringing an attractive offer to its customers.

/BR/

31.07.2022 – Milton Keynes