Jak zapewne zdążyliście się zorientować - już niedługo Jubilee Weekend. Rozbrzmiewające pieśni patriotyczne w Tesco i podobizna Królowej na opakowaniach szynki są tego bezwzględnym dowodem. Dla większości oznacza to dodatkowy dzień wolny od pracy! Niestety uznanie tego święta było w gestii pracodawcy i niektórzy z Was zapewne togo przywileju nie zaznają.
Czytaj więcej...
Nadszedł czas na rozstrzygnięcie naszego konkursu.
Bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom za nadesłane prace i wszystkim głosującym za pomoc w wyłonieniu zwycięzcy.
autor: Adam - MK Mostek
autor: Janek - Zima zimą, lecz zakupy trzeba robić!
Dziś nie da się zapomnieć o tym, że mamy rok przestępny – czyli Leap Year.
29. lutego to specjalna data w tradycji brytyjskiej – wtedy przypada tzw. Leap Day.
Według ludowej tradycji jest to dzień, kiedy kobiety mogą oświadczać się mężczyznom.
Każdy młody businessman powinien pamiętać o tym, że reklama to dźwignia handlu – bez znaczenia, czy handluje się towarem czy usługami.
Należy zrobić wszystko, by tylko pomóc własnej marce zyskać popularność i sławę na rynku. Jednak innowacyjny towar czy usługa to tylko połowa sukcesu, równie ważna jest solidność i etyka w bussinesie, a reklama to idealne dopełnienie całości.
Całe tłumy specjalistów kształcących się na wyższych uczelniach pracują nad nowymi strategiami i metodami marketingowymi. A wszystko to ma na celu przekonanie nowych klientów do wyrobów danej marki oraz ustanowienie długoletnich klientów o trafności ich wyboru.
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.