Ponad 700 osób z najbardziej zaniedbanych obszarów miasta w ciągu ostatnich dwóch lat znalazło pracę dzięki programowi Neighbourhood Employment Programme,
Dla powodzenia programu urząd miejski (Council) ściśle współpracuje z Urzędem Pracy (Job Centre Plus), jak również z Adult Continuing Education i MK College.
Klienci Tesco w Milton Keynes nie będą już mogli kupić chińskich lampionów – władze hipermarketu zakazały sprzedaży tychże produktów.
Decyzja została podjęta po wielu naciskach, a ogłoszona w dniu, w którym obchodzony jest chiński Nowy Rok.
Rząd Wielkiej Brytanii przedstawił plan dofinansowania programu wdrożenia samochodów elektrycznych na szeroką skalę. Dziewięć milionów funtów ma trafić do kas urzędów miejskich w przeciągu całego okresu przejściowego - Milton Keynes ma otrzymać z tego niemałą kwotę bo aż 1,875 mln funtów.
W końcu po długich oczekiwaniach siedziba Milton Keynes Film Network została przeniesiona do nowego miejsca w budynku Arts Central MK.
Istnieje duże prawdopodobieństwo, że początkiem lutego nad Milton Keynes zawita zima z opadami śniegu.
Jak co roku targi pracy organizowane w Middleton Hall w centrum MK przyciągnęły tysiące osób.
Wystawcy, organizatorzy jak i goście MK Job Show okrzyknęli targi jako sukces. Wszystkie stoiska cieszyły się ogromnym zainteresowaniem - były nieustannie oblegane przez potencjalnych zainteresowanych, a wszelkie broszury i informatory rozchodziły się niemalże natychmiast.
Opublikowano coroczny raport na temat stanu gospodarki, siły roboczej i rozwoju przedsiębiorstw w 64 samorządach w UK. Zgodnie z przewidywaniami Milton Keynes piąty raz z rzędu jest na bardzo wysokim miejscu.
W najnowszym raporcie wartość towarów i usług wytwarzanych w Milton Keynes wynosi £ 58,900 na jednego mieszkańca, stanowi to trzecie miejsce w rankingu. Gospodarka Milton Keynes warta jest 8,7 mld funtów i wzrosła z 7,3 mld funtów w roku ubiegłym .
Każdy młody businessman powinien pamiętać o tym, że reklama to dźwignia handlu – bez znaczenia, czy handluje się towarem czy usługami.
Należy zrobić wszystko, by tylko pomóc własnej marce zyskać popularność i sławę na rynku. Jednak innowacyjny towar czy usługa to tylko połowa sukcesu, równie ważna jest solidność i etyka w bussinesie, a reklama to idealne dopełnienie całości.
Całe tłumy specjalistów kształcących się na wyższych uczelniach pracują nad nowymi strategiami i metodami marketingowymi. A wszystko to ma na celu przekonanie nowych klientów do wyrobów danej marki oraz ustanowienie długoletnich klientów o trafności ich wyboru.