GREAT LINFORD BRICK KILNS to kolejna ciekawostka architektoniczna Milton Keynes. Są to dwa piece do wypalania cegieł wybudowane na początku XIX w. przez Geaorg'a Osborne'a znajdujące się w Great Linford niedaleko Grand Union Canal.
Miejsce ich budowy było wybrane nieprzypadkowo – Grand Union Canal w XIX wielu był wykorzystywany jako jedna z ważniejszych dróg tranzytowych.
Cegły wytwarzane przez najętych ceglarzy pracujących przez 12 godzin dziennie były transportowane kanałem by stać się budulcem domów w New Bradwell, Wolverton, Cosgrove i Castlethorpe. Za niezwykle ciężką pracę, gdyż 12 mokrych cegieł ważyło 50 kg, pracownicy otrzymywali wynagrodzenie w wysokości 22 szylingów tygodniowo (£ 1.10)
Trzy piece działały do 1911 roku, dwa stojące do dziś zostały odrestaurowane 1981 roku.
W miejscach pozostałych po wyrobiskach glinki używanej do wyrobu cegieł dziś są stawy.
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.