21 Grudzień 2024      Imieniny obchodzą: Jan, Honorata, Tomasz

Polacy odzyskują od banków niesłusznie naliczone opłaty

omni

Polacy w UK coraz częściej decydują się na walkę z bankami i odzyskują od nich niesłusznie naliczane opłaty. W wielu przypadkach zwroty sięgają nawet kilku tysięcy funtów.
Niektórzy odzyskali nawet £3000


Niesłusznie naliczone opłaty bankowe to pozostałość głośnych afer z udziałem brytyjskich banków na przestrzeni ostatnich lat. Dzięki interwencji mediów i wyrokom sądów udowodniono, że największe instytucje finansowe w Zjednoczonym Królestwie niesłusznie obciążały konta klientów opłatami i ubezpieczeniami. Wobec tego klienci mają prawo wystąpić o ich zwrot. Niektórzy z posiadaczy kont odzyskali już kwoty rzędu £1000, £2000 a nawet £3000.

Ile funtów możesz odzyskać? Sprawdź to w zaledwie 10 sekund.

Omni Claim pomógł tysiącom Polaków

omnifinances-440
Na odzyskanie opłat bakowych może zdecydować się praktycznie każdy posiadacz płatnego rachunku, nawet jeśli jego konto zostało już zamknięte. Niektórych może jednak przerażać konieczność kontaktowania się z wielkimi instytucjami finansowymi. Warto wówczas skorzystać z usług fachowców. Liderem tego typu rozwiązań jest działająca od ponad 7 lat firma Omni Claim, która pomogła już ponad 5 tysiącom Polaków w UK.
Wystarczy wypełnić formularz
Jak wygląda proces odzyskiwania opłat bankowych? Wypełniamy formularz dostępny na stronie Omni Claim, odsyłamy go do firmy, a następnie czekamy na pozytywny finał sprawy. Chociaż nie każdy wniosek automatycznie oznacza odzyskanie pieniędzy, Omni Claim może pochwalić się tym, że w 2016 roku blisko 8 na 10 spraw kończyło się sukcesem klienta.
Jeśli pieniędzy nie uda się odzyskać, klient niczego nie traci. Firma pobiera bowiem prowizję na zasadzie „no win, no fee" czyli tylko wtedy, gdy uda jej się wygrać sprawę. Osoby zainteresowane odzyskaniem opłat bankowych mogą uczynić to już teraz, zaglądając na oficjalną stronę internetową Omni Claim.

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.