23 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Adela, Felicyta, Klemens

Mieszkańcy Furzton i Emerson Valley domagają się zmian w rozkładzie jazdy autobusów.

22.09.2022 - 390

Mieszkańcy dwóch lokalizacji w Milton Keynes domagają się zmian w nowym rozkładzie jazdy autobusów. Niektórzy z mieszkańców są uziemieni z powodu braku możliwości dojazdu autobusem z Furzton i Emerson Valley do centrum miasta, Blechley, Wolverton, a także szpitala. Autobusy nr 6, 28, 22/35 zostały usunięte z rozkładu jazdy.


Minibusy MK Connect zastąpiły te kursy, jak i wiele innych w mieście. Miały być sposobem na zaproponowanie efektywnego transportu dla mieszkańców, ale spora grupa ludzi ma mieszane uczucia i wyraża negatywne zdanie na temat ich efektywności. Wiele osób wspomina, że podróż do miasta, czy szpitala stanowi problem, a co dopiero powrót do miejsca zamieszkania, który często zamienia się w koszmar. Niektórzy mieszkańcy miasta korzystnie wyrażają się w kwestii minibusów MK Connect, jako ekologicznego rodzaju transportu, z kolei inni mają negatywne zdanie 

i doświadczenia.

Jeden kierunek transportu publicznego, 

z którego wcześniej zrezygnowano został przywrócony. Obsługuje Coffee Hall i inne lokalizacje w mieście.

Mieszkańcy Furzton i Emerson Valley wciąż czekają na korzystne rozwiązanie ich sytuacji.

----

Residents of two Milton Keynes' estates point out that the improvements needs to happen in the new bus schedule. Some of the residents are left stranded due to lack of the services. Buses number 6, 28, 22/35 were scrapped by the MK Council last year and it means that people of Furzton and Emerson Valley don't have access to city centre, Bletchley and Wolverton, as well as services to MK Hospital. 

MK Connect minibuses replaced those buses as well as many other routes in the city. These minibuses supposed to be an effective service for the local residents but in fact many of them say that it's completely ineadequate in the perspective of the original plans. Many residents say that journey to the city centre, shopping centre or MK Hospital is one problem, but then it's journey back home. It often turns to be the neverending nightmare. MK Connect has mixed reception in the city, with some people describing it as a very good eco-friendly, ride-sharing system, while other members of the local community express completely opposite feelings.

One scrapped service was restored this year. It serves Coffee Hall, also connecting the residents from the other locations in the city. But these people living on Furzton or Emerson Valley are still waiting for their problem to be solved.

/BR/

22.09.2022 – Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.