23 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Adela, Felicyta, Klemens

Olney Centre będzie dodatkowo otwarte przez zimowe miesiące dzięki wsparciu Milton Keynes Council.

19.11.2022 - 390

Ciepła przestrzeń dla mieszkańców Olney wykreowana w Olney Centre będzie dostępna przez zimowe miesiące. Ta inicjatywa mogła dojść do skutku dzięki wsparciu, jakie zostało zapewnione przez Milton Keynes Council. Koszty życia wzrastają i mają bardzo znaczący wpływ na domowe budżety. Z tej racji Olney Town Council z zadowoleniem przyjął wsparcie. Wieczorki kawiarniane, spotkania przy grach i quizzach oraz inne atrakcje  planowane dla lokalnych mieszkańców dojdą do skutku.


Istotne, by było ciepłe, ogrzane miejsce, gdzie te różne formy aktywności będą mogły się wydarzyć. Kwota rzędu £180,000 przeznaczona na lokalne samorządy w ramach miasta Milton Keynes z pewnością zrobi różnicę, zapewniając mieszkańcom ogrzewane miejsca spotkań. Każde wsparcie w tych trudnych czasach jest na wagę złota.

Lokalne społeczności otrzymały wsparcie w wysokości od £500-12,000 każde. Najwięcej przekazano lokalizacjom, w których można dostrzec największy poziom biedy. Dzięki funduszowi pomocowemu mieszkańcy będą mieć możliwość spotkań w bezpiecznym, ciepłym, ogrzewanym miejscu. Wielkie i istotne wsparcie dla lokalnych mieszkańców tej zimy.

----

A warm space for residents has opened at the Olney Community Centre for the winter months. This initiative was possible thanks to the funding provided by Milton Keynes City Council. Costs of living are making major impact on the budgets, so Olney Town Council welcomed this funding with satisfaction. They will be able to run pop-up evening cafes, game nights and other forms of activities for residents.

The whole point of that will be in providing warm and cosy location where these kind of activities will happen. £180,000 will be given to local parish council's across the city of Milton Keynes and it will certainly make a change for local communities in these very challenging times, that we're all facing.

Milton Keynes' parish councils have been grouped according to the levels of deprivation into the area, with local parishes between £500 up to £ 12,000 in the places where the biggest amount of poverty is seen. Thanks to this project vulnerable people will have a chance to socialise in a safe, warm and cosy environment. This support will certainly seek to support many people in need this winter.

/BR/

19.11.2022 – Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.