23 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Adela, Felicyta, Klemens

Meksykański smak Churros-Locos zagości w Midsummer Boulevard.

28.04.2023 - 390

Pierwsze miejsce serwujące jedzenie zostanie otwarte w Midsummer Boulevard, mieszczącym się w Milton Keynes. Churros-Locos to popularna meksykańska lokalizacja na mapie kulinarnej, które proponuje pyszne desery. Wraca w to miejsce, w którym poprzednio przyciągało sporo klientów.


Jest jedną z ośmiu opcji kulinarnych, miejsc, które na nowo nadadzą kształtu Midsummer Boulevard. Souv Lucky Day, Jerk n Rum and Lebanese Grill House to niektóre z pozostałych, które dołączą. Churros-Locos wracają do tej lokalizacji.

Byli jednym z ulubionych miejsc, do wyboru których skłaniali się klienci, także tym razem zapewne zaskarbią sobie szybko ich przychylność. Zapotrzebowanie na kabiny ze street food jest spore i wszystkie biznesy z branży kulinarnej zapewne staną na wysokości zadania, proponując niezwykle ciekawą ofertę. Różnorodność wyboru będzie podstawową wartością przy Midsummer Boulevard.

Churros-Locos specjalizują się w słodkich przekąskach portugalskich i hiszpańskich w kształcie rurki, robionych z ciasta choux, które jest smażone w głębokim tłuszczu, posypane cukrem. Fajnie prezentujące się i oferujące smaczne przysmaki miejsce. Churros-Locos było ulubionym wyborem klientów i zapewne po raz kolejny uda mu się przy tej okazji zachwycić ich kubki smakowe.

---

The first place serving food will open in Midsummer Place Boulevard. Churros-Locos is the popular Mexican dessert serving location and it returns to the centre. Churros-Locos is one of eight street-food eateries that will take part in shaping up developments for MK's Midsummer Place. Souv Lucky Day, Jerk n Rum and Lebanese Grill House are some of the others, which will be joining the actual scheme soon. Churros-Locos are getting back to this newly developing Milton Keynes' location at Midsummer Boulevard. 

Visitor's favourite for long time, they will certainly prove once again that their offer gets significant interest within the potential group of customers. The demand for the new street-food cabins was big and new dineries offer something different. Variety of choices is what customers like to see in places like Midsummer Boulevard.

Churros-Locos specialise is the traditional tube-shaped Spanish and Portuguese sweet snack made from choux pastry that are deep-fried in oil, sprinkled with sugar. Nice looking and offering equally nice taste, Churros-Locos was customer's favourite and it will clearly manage to attract people's taste buds again.

/BR/

28.04.2023 – Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.