23 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Adela, Felicyta, Klemens

Namji Desi Cafe zorientowana na pomoc charytatywną w lokalnej społeczności.

07.06.2023 - 390

Namji Desi Cafe otworzy się wkrótce i będzie zapraszać klientów siedem dni w tygodniu w samym centrum MK. Kawiarnia otworzy się 11 czerwca w Acorn House i będzie miejscem zarządzanym przez Naseem Khan. Na tej działalności skorzysta społeczność lokalna. Przez ostatnią dekadę restauratorka wydawała każdego tygodnia setki ciepłych posiłków dla rodzin i osób indywidualnych w Milton Keynes. 


Namji mające swoje miejsca w Xscape w CMK i w Wolverton otwiera nową kawiarnię w samym centrum miasta. Będzie w niej możliwość przekazania potrzebującym bezdomnym 'zawieszonego posiłku'. Ten wspaniały projekt jest obliczony na wsparcie osób wykluczonych, które nie potrafią sobie poradzić z coraz większymi trudnościami, na jakie napotykamy w naszym codziennym życiu.

Kawiarnia będzie otwarta codziennie od godz.8-17 i będzie mieć w swojej ofercie znane i lubiane jedzenie z regionu Pendżab, w tym samosa chaat, chana chaat, masala chips i curry. Ta nie obliczona na zarobek, ale na pomoc lokalnej społeczności inicjatywa ma zamiar wspierać projekty pomocowe dla okolicznych bezdomnych, a także pomagać kobietom w kontynuacji ich edukacji. Warto podkreślić ogromną wartość tego projektu pomocowego i wesprzeć go w miarę możliwości.

---

Namji Desi Cafe will open soon and it will be available seven days a week in the heart of the new city. Namji's Desi Cafe, opening on June 11 at Acorn House is aimed to be a not-for-profit eatery and will be run by Naseem Khan for the community. For the past decade restaurateur has been giving away 100s of hot meals to families and individuals in need in Milton Keynes every week.

Namji, with branches in Xscape in CMK and Wolverton is launching new cafe in the city centre. Donation of a 'suspended meal' for a homeless person will be available. This kind of initiative is always aiming to make a change. A very challenging reality surrounding us is crying for making right choices, support and standing up to the tragedy of homelesness. This project does exactly that.

The cafe will open between 8am and 5pm seven days a week and will be offering a menu of Punjabi street food, with samosa chaat, chana chaat, masala chips and curries also available.

This fantastic not-for-profit initiative will be supporting the community;  homelessness projects and will be aiming to offer help for women with further education. It's worth recognising this great idea and support it if you can. It will be beneficial for the MK community.

/BR/

07.06.2023 – Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.