23 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Adela, Felicyta, Klemens

Lody 3D dostępne w Midsummer Place w Milton Keynes.

29.06.2023 - 390

Milton Keynes jest powszechnie znane, zarówno w kraju i na świecie ze swojej innowacyjności i rozwiniętego sektora najnowszych technologii. 


Zupełnie nowa formuła, lody 3D wchodzą na rynek. Biznes otworzył swoje stoisko w Midsummer Place w Milton Keynes. To pierwsze tego typu lody i stoisko w skali kraju. Vai Ice jest stworzony z lodów, które charakteryzują się kreatywnością i pysznymi smakami. Do wyboru jest możliwych wiele kształtów, a wśród nich m.in smok, motyl, czy pies.

Stoisko mieści się koło sklepu Levi's i wydaje się atrakcyjną ofertą dla sporej liczby klientów. Lody to zawsze fantastyczny wybór w lecie, gdy temperatury znacznie wzrastają. Midsummer Place Shopping Centre zyskało ostatnio spore zainteresowanie ze strony klientów. To stoisko z lodami 3D jeszcze wzmocni pozycję tej destynacji w Milton Keynes dla lubiących zakupy i pyszne, a przy tym innowacyjne stworzone lody.

Milton Keynes to stolica najnowszych technologii, co uwidacznia się po raz kolejny. Miasto przyciąga niezwykle innowacyjne rozwiązania, współtworząc je również z korzyścią dla mieszkańców. Co do samych lodów, szczególnie najmłodsi będą nimi niezwykle zachwyceni.

---

Milton Keynes is known nationwide and on a global scale from innovative solutions in the new technologies sector.

A brand new 3D ice cream stall has opened in Milton Keynes' Midsummer Place. That's the first of its kind stall in the UK. Vai Ice is created out of ice cream which involves creativity and delicious flavours, that customers can choose within the offer. Many shapes are possible to reach out to, with dragon, dog, butterfly and many more choices available.

The stall is located just outside Levi's store and its offer seems to be very attractive with many customers reaching out to these delightful desserts. Ice creams are always great choice in the summer time, while temperatures often reach high numbers. Midsummer Place Shopping Centre have certainly gained a lot of interest from customers. This stall gives yet another huge marketing boost for this shopping destination in Milton Keynes. 

Milton Keynes have proved once again that it is UK's innovation and new technologies capital and it continues to provide outstanding solutions for its residents and on nationwide scale too. Kids will certainly be delighted from this creative and very attractive summer offer.

/BR/

29.06.2023 – Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.