Ponad ¾ pacjentów, którzy przybyli do A&E w Milton Keynes Hospital w minionym miesiącu zostało przyjętych w ciągu czterech godzin. Cel, jaki postawił przed szpitalami rząd nie został wprawdzie wypełniony, ale przy tej okazji niewiele brakowało.
NHS nieustannie pozostaje w kryzysie, co także odzwierciedlają te liczby.
Choć oczekiwany pułap przyjęć na A&E w ramach NHS wynosi 95%, to rząd próbując ustabilizować system opieki zdrowotnej po pandemii oczekuje wypełnienia 76-proc. poziomu przyjęć do A&E w ciągu czterech godzin. Ten plan został wdrożony popandemicznie i ma potrwać do marca 2024. 13,840 pacjentów zostało przyjętych do Milton Keynes University Hospital w listopadzie, z czego 10,393, co stanowi 75%, przyjęto przed upływem czterech godzin.
W całej Anglii 70% pacjentów przyjęto w zakładanym przez Ministeratwo Zdrowia czasie w ramach funkcjonowania kluczowego dla NHS departamentu A&E, co stanowi nieznaczny spadek w stosunku do października. Niestety statystyki wskazują na bardzo niepokojący fakt, bo aż 42,854 pacjentów czekało na wizytę w A&E ponad 12 godzin. To dobitnie pokazuje jak bardzo głęboki jest kryzys w NHS. W Milton Keynes Hospital 645 pacjentów było zmuszonych czekać ponad cztery godziny.
Statystyki za grudzień mogą być jeszcze bardziej niepokojące, choćby ze względu na zapowiadany strajk lekarzy-stażystów i większą ilość infekcji w okresie zimowym.
---
More than three-quarters of people who arrived at Accident & Emergency Department at Milton Keynes Hospital were seen within four hours last month, missing the NHS recovery target, set post-pandemic. NHS is in ongoing crisis, which also reveals in these figures.
The NHS standard is set for 95% of patients to be seen within four hours. The government announced a plan to stabilise NHS services, which set a recovery target of 76% of total patients being seen within four hours from admission. This plan will last till March 2024. There were 13,840 visits to A&E at Milton Keynes University Hospital NHS Foundation Trust in November. 75% of total number of arrivals - 10,393 were seen in the period of up to four hours.
The trust fell just short of the recovery target and missed the NHS standard.
Across England, 70% of patients were seen within four hours last month, down slightly from October. The figures also show 42,854 people waited over 12 hours in A&E departments, which is very worrying as far as patients and the whole system are concerned. At Milton Keynes University Hospital NHS Foundation Trust, 645 patients waited longer than four hours. The overall number of attendances to A&E at Milton Keynes University Hospital NHS Foundation Trust in November was a slight drop from the 13,875 visits recorded during October.
This includes the rising number of patients with flu, issues with discharging medically fit patients due to a lack of social care capacity. Another important factor is more industrial action of junior doctors approaching ahead of Christmas, so potential pressure on the NHS system will be even more significant.
/BR/
17.12.2023 – Milton Keynes
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.