Gdy nadchodzi weekend bardzo wielu z nas szuka szansy na rozluźnienie, zapomnienie o kłopotach dnia codziennego.
Imprezy rozrywkowe, a także kulturalne idealnie wpisują się pod te oczekiwania.
Co rusz nadarza się okazja, by obejrzeć dobry polski film, pójść na koncert ulubionego polskiego artysty, czy na sztukę teatralną z udziałem aktorów, odwiedzających rodaków, mieszkających na Wyspach.
Szczególną popularność zyskują ostatnio występy stand-up. Kolejny już jutro, w sobotę 13 kwietnia w Kettering, położonym niedaleko Milton Keynes. Na scenie polskiej restauracji "Gospoda" wystąpi Damian Szybczyński - "Buli".
Początek wieczoru ze stand-up o godz.19:00. Adres to: restauracja Gospoda, 75-83 Bath Road, NN16 8ND.
Życzymy świetnej zabawy!
Bilety w cenie £15 do kupienia pod linkiem:
https://www.bilety24.uk/stand-up-comedy---damian-szybczynski---buli-2107.p.html?mibextid=xfxF2i
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.