Na poczátku XI w. Stony Stratford było wyjątkowym miejscem w Buckingamshire ze względu na fakt, iż powstały tam dwa kościoły. Nieopodal St. Giles Churche stanął St. Mary Church. Jego powstanie datuje się na początek XI wieku. Przez wiele lat służył wiernym jako miejsce kultu. Jednak podczas wielkiego pożaru w 1742 roku St. Mary Church został w dużej części zniszczony.
Ogień oprócz kościoła strawił The Bull Hotel oraz 146 domów i kilka farm. Choć na pomoc pogorzelcom przyszedł bogaty mieszkaniec Bletchley Browne Willis, który przeznaczył znaczną cześć swojego majątku na odbudowe domów, jak również kościoła St. Mary nigdy nie odzyskał on swojej świetności.
Do dziś wieża kościoła St. Mary jest punktem charakterystycznym Stony Stratford urozmaicając jego architekturę.
Galeria zdjęć kościoła St. Mary Magdalene
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.