23 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Adela, Felicyta, Klemens

Restauracje w Milton Keynes na krawędzi

Restauracje w MK

Bella Italia, Cafe Rouge i Las Iguanas są częścią grupy Casual Dining Group. Firma prosząc administratora o pomoc dała sobie w ten sposób czas na to, by się zrestrukturyzować. 250 restauracji, będących częścią grupy w Wielkiej Brytanii jest zamkniętych przez ostatnie dwa miesiące lockdown na Wyspach. Restauracje prowadzą obsługę klientów, dowożąc do nich jedzenie. Usługi take-away są choćby w części szansą na przetrwanie dla niektórych z nich.


Przedstawiciel Casual Dining Group przedstawił opinii publicznej stanowisko firmy: "Jak dokładnie wiadomo od dawna ta sytuacja jest bez precedensu w naszym sektorze biznesowym. Nasi doradcy przyglądają się jej rozwojowi, by znaleźć jak najkorzystniejsze wyjście z sytuacji i podjąć stosowne i korzystne dla nas rozwiązania".

Restauracje zostały bardzo mocno doświadczone od marca, odkąd trwa w UK lockdown.

Bella Italia jest w Milton Keynes usytuowana w dwóch lokalizacjach; na MK Stadium i w Central MK, w Theatre District. Z kolei Cafe Rouge jest w Central MK, a Las Iguanas w pobliskim The Hub.

Rząd planuje otwierać kawiarnie i restauracje w lipcu, jeśli oczywiście ilość zakażeń będzie wypłaszczona.

-----------------

Three popular restaurants in Milton Keynes are on the verge of collapse with a lot of jobs at risk.

Bella Italia, Cafe Rouge and Las Iguanas are all owned by the same owner. Casual Dining Group has recently appointed administrators.

This will enable the company to re-think all the options in restructuring its business. The group's 250 restaurants have remained closed for the past two months of the lockdown. Although the only little benefit is that they are permitted to operate a takeaway service.

Spokesperson on behalf of Casual Dining Group expressed their feelings: "As a widely acknowledged, this is an unprecetended situation for our industry and, like many other companies accross the UK, the directors od Casual Dining Group are working closely with our advisers as we consider our next steps".

Restaurants as a whole have been hit hard after shouting their doors as part of the UK's lockdown in March.

Bella Italia is based in two locations in Milton Keynes - one at Stadium MK and the other at the Theatre District at Central Milton Keynes. Cafe Rouge is at Centre MK and Las Iguanas in nearby at The Hub.

The government's plans to re-open cafes, pubs and restaurants have been outlined for July, provided that infections and the reproduction rate of coronavirus remain at the low level.

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.