Kreatywna para z Bedford zainicjowała bardzo ciekawy projekt mindfulness, dla którego inspiracją były wyzwania wynikające z lockdown. Matka trójki dzieci stworzyła inicjatywę "can of can-do", by pomóc córkom w przeciwstawić się problemom w dobie pandemii.
Kreują pozytywne myślenie, ćwiczenia, mające generować właściwe podejście i sprawić, by radzić sobie z trudnościami w dobie izolacji społecznej.
Zabawne i inspirujące narzędzie pomaga czerpać kreatywne i inspirujące sposoby na wyjście obronną ręką w stresujących sytuacjach.
Zamierzeniem projektu jest, by oderwać dzieci od myślenia o negatywnych aspektach, kreowanych przez pandemię i spróbować ukierunkować ich działanie na ciekawe zadania i pomóc zresetować się choćby na moment.
Bardzo ciekawy projekt otrzymał wsparcie fundacji charytatywnej, która wspiera młodzież z problemami mentalnymi - Youth Mental Health Services.
Część z dochodów ze sprzedaży pomysłu będzie przekazane na wsparcie pomocy fundacji, która jeden z ośrodków ma w Milton Keynes.
Właścicielka biznesu stwierdziła: "Jesteśmy świadomi stresu, jakiemu stawiają czoło w dzisiejszych czasach dzieci.
"Ciągłe powiadomienia na tablecie, czy telefonie, ogromne oczekiwania jakie otrzymują ze strony mediów społecznościowych... to tylko część, lista jest ogromnie długa i potrafi przybić najradośniejsze dziecko.
"Stąd nasz projekt i seria afirmacji, które proponujemy, będących szansą na znalezienie właściwej perspektywy i poradzenie sobie z wyzwaniami."
Ta inicjatywa powstała, by ułatwić dzieciom radzenie sobie ze stresem, nie wszyscy chcą wypełniać notatniki, pamiętniki i dzielić się swoimi problemami w podobny sposób. Trzeba dotrzeć do nich inną drogą, stąd pomysł na ten jakże ciekawy i innowacyjny projekt.
---------------
Creative couple from Bedford have created the mindfulness business, being influenced by the lockdown challenges.
Mum of three created "can of can-do" platform to help daughters during coronavirus crisis.
Couple from Bedford launched their mindfulness business inspired by the challenges and obstacles their daughters had to face everyday during lockdown.
They provide positivity prompts and mindfulness exercises aimed at children aged over eight, to help build a positive minded and can-do attitude.
A fun and simple tool that allows children to explore mindfulness, living in the moment and creating a sense of calm, the product was created to help kids take a chance to get off thinking about their stressful lives in these unprecedented times and re-set for a moment.
The unique and a very original product has received the backing of the mental health charity YiS (Youth Mental Health Services) with a portion of profits raised from sales going towards supporting the Milton Keynes based charity.
The business owner said: "We have become aware of the stresses and distractions that kids face these days.
"The constant buzzing of their tablet or phone, the impossible expectations created by social media, the complications of friendship groups and kids... the list is endless and can take the shine from the brightest child.
"We created our daily doses of affirmation and mindfulness exercises this has become particularly prevalent with the current situation and kids' anxiety levels high with lockdown and the threat of pandemic."
While they had seen various journals and tools in the market place, from their own experience, they know that not every child will commit to writing something out daily, so that's why this platform is brought to life.
/BR/
15.06.2020 Milton Keynes
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.