23 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Adela, Felicyta, Klemens

Niektóre sklepy w MK1 Retail Park są już otwarte.

 mK1 Retail Park - 440

Dość duża liczba kupujących odwiedza centrum handlowe MK1 i warto podkreślić, że wszyscy oni respektują zasady bezpieczeństwa, które wdrożono. Otwarte sklepy to: DW Sports, JD Sports, H&M, M&S, McDonald's (drive thru jedynie), New Look, Next, Primark, River Island and Treat Street (na wynos i dostawę).


Przedstawiciel MK1 powiedział:

"W ciągu dnia sporo klientów odwiedziło centrum handlowe, wykazując spore zainteresowanie.

"Wszyscy, co warte podkreślenia respektowali wszystkie obostrzenia i chcemy podziękować za to, że potrafili dostosować się do panujących warunków, współpracując z nami, słuchając wytycznych".

Zarządcy centrum handlowego wdrożyli wszelkie możliwe regulacje w trosce o zdrowie zarówno kupujących, jak i pracowników. Wprowadzono dodatkowe zasady higieniczne, proszono o przestrzeganie zasad dystansowania społecznego, a także troszczono o to, by w kolejkach zachowano dystans między kupującymi. 

Wszystkie regulacje na stronach MK1Shoppingpark na Facebook i Twitterze.

To bardzo pozytywne, że biznesy powoli się otwierają i wracają do w miarę normalnego funkcjonowania. Czas sprawi, że normalność w pełni też powróci.

-------------------

A "steady stream" of shoppers are visiting MK1 retail park and they are all respecting the new safety regulations, which are in place."

Shops now open include: DW Sports, JD Sports, H&M, M&S, McDonald's (drive thru only), New Look, Next, Primark, River Island and Treat Street (take away and delivery only).

An MK1 spokesperson said: 

"Throughout the day a steady stream of shoppers visited the retail park, showing a pent up demand for the services on site.

"All visitors were extremely respectful of the new regulations in place and we would like to thank everybody who visited for helping to make it a safe and pleasant place to shop."

The management team have taken every precaution to ensure the safety and wellbeing of staff, including the introduction of additional cleaning and hygiene measures, asking visitors to comply with social distancing rules at all times, and introducing queue - management, where necessary.

To keep up to date with the latest re-opening details and social distancing rules, please visit MK1Shoppingpark on Facebook or follow them on Twitter.

It's quite important and very positive that businesses are coming back to normality. Slowly but surely it will come back to normal very soon.

/BR/

19.06.2020 Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.