23 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Adela, Felicyta, Klemens

Sklep z klasyczną odzieżą otwiera się w Midsummer Place w Milton Keynes

20.07.2022 - 390

Nowy sklep z klasyczną odzieżą otwiera się w galerii w Milton Keynes. Throw Back Vintage jest jednym z trzech zwycięzców programu "Hatch 2022" w galerii Midsummer Place. Na początku roku konkurs na darmową powierzchnię sklepową na okres sześciu tygodni został zapoczątkowany właśnie w tym miejscu.


Throw Back Vintage jest pierwszym tego typu sklepem w Midsummer Place. Sklep sprzedaje także odzież z lat 40-tych do lat 90-tych. Do wyboru wiele atrakcyjnych ubrań dla wszystkich, którzy nie boją się ubrać kreatywnie i z fantazją. Klasyczne przeobrażone i "naprawione" ubrania, które sklep proponuje redukują negatywny wpływ na środowisko naturalne. Właściciel sklepu ma nadzieję, że uda się przekonać potencjalnych klientów do zmiany zakupowych przyzwyczajeń i inwestycji w coś zupełnie nowego.

Zwycięzcy programu "Hatch 2022" to świetne biznesy, których pomysł i projekt zaistnienia na rynku się z pewnością sprawdzi. Pozostałe projekty biznesowe, które otworzą się w Midsummer Place to: studio fitnessu Vibrant Fit, a także Amber Ray Aesthetics, klinika pielęgnacji skóry. Pierwsza otwiera się za około tydzień, podczas gdy klinika zaprosi pierwszych klientów pod koniec roku.

-----

Brand new vintage store opens in Milton Keynes shopping centre. Throw Back Vintage is one of three winners of "Hatch 2022" competition in Midsummer Place shopping mall. Earlier in the year competition for six weeks rent free store was launched in this location and here is the result. 

Throw Back Vintage is the first pop-up shop to open in the Midsummer Place. Store sells vintage clothing from the 40s to 90s. Many exciting items can be found there for people who are ready to be courageous and creative with the way they look. Vintage reworked and recycled clothing, which are on offer help to reduce the negative impact on the environment. The owner hopes to encourage people to shop and choose to go this unique and original way in terms of deciding what to wear.

"Hatch 2022" winners were all strong businesses with decent idea and concept for running the project. Another businesses which are set to open at Midsummer Place are: Vibrant Fit, the fitness studio and Amber Ray Aesthetics, a skincare clinic. The first one will open within a week from now, while clinic is set to open its doors for the first customers towards the end of the year.

/BR/

20.07.2022 – Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.