22 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Cecylia, Jonatan, Stefan

Koreańskie start-upy wypróbują technologie zrównoważonego transportu w Milton Keynes.

07.12.2022 - 390

Cztery południowokoreańskie start-upy wypróbują nową technologię zrównoważonego transportu w Milton Keynes. UK Testbed z udziałem Urzędu Miasta MK wprowadzają projekt w partnerstwie z Międzynarodową Koreańską Organizacją Handlu.


Innowacyjne i zrównoważone technologie są często wprowadzane w Milton Keynes, służąc ciągłemu rozwojowi nowoczesnego miasta.

Oto biznesy zaangażowane w projekt:

- Deeping Source - program, chroniący informacji osobistych na zdjęciach i video;

- Nota AI - oparte na kamerze rozwiązanie dotyczące ruchu ulicznego, gdzie dane są przetwarzane na żywo;

- Quisens - analiza zdjęć na bazie sztucznej inteligencji dla zielonych i słonecznych paneli;

- Wi Power One - bezprzewodowa technologia ładowania samochodów elektrycznych.

Te biznesy sprawią, że możliwy będzie istotny rozwój najnowszych rozwiązań w Milton Keynes i wprowadzanie ich w życie. Wiele miast na całym świecie wpatruje się z podziwem w Milton Keynes i chce korzystać z podobnych rozwiązań. Pomysły koreańskich start-upów podtrzymują trend rozwoju miasta. 

----

Four South Korean start-ups to trial new sustainable transport technologies in Milton Keynes with their technologically innovative projects. UK Testbed Initiative, including MK Council bringing this project alive in partnership with the Korean International Trade Association. Innovative and sustainable solutions are often introduced in Milton Keynes and its another aim to carry on building the city based on its leading smart city reputation.

Business involved in the project were following:

- Deeping Source - a software protecting personal information on videos and images;

- Nota AI - camera-based traffic monitoring solution with real-time processing;

- Quisens - artificial intelligence image analysis for green and solar panels;

- Wi Power One - a wireless power charging technology for electric vehicles.

These businesses can improve what is already an advanced technology around the city of Milton Keynes. Many places around the world look up to Milton Keynes and take it as an example to follow. With MK Councils' efforts towards constant developments has to be on the agenda in the smart city project. Ambitious plans to make it even better, smarter and more sustainable economy and way of life, can be achieved over here, also thanks to these South Korean start-up projects. 

/BR/

07.12.2022 - Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.