Już dziś, dwa tygodnie od polskiej premiery, w kinie "Odeon" w Milton Keynes Stadium o godz.20:40 wyświetlany będzie seans filmu "Teściowie 2".
W tej kontynuacji komediowego hitu w reżyserii Kaliny Alabrudzińskiej występują: Maja Ostaszewska, Izabela Kuna, Adam Woronowicz, Eryk Kulm jr, Ewa Dałkowska i Andrzej Zieliński.
Utwór promujący drugą część tej świetnej komedii to piosenka "Podaruj mi trochę słońca" w zupełnie nowej aranżacji. W oryginale piosenkę wykonywała Ewa Bem, a nowe jego brzmienie to zasługa Chango feat Wojtek.
"Teściowie 2" to komiczna, prześmiewcza, pełna ironii opowieść o małżeństwie z trzydziestoletnim stażem, różnicy pokoleniowej w związku, wszystkim, z czym to się w konsekwencji wiąże.
Film, który ma ogromny potencjał zainteresować ogromną rzeszę kinomanów, podobnie jak pierwsza jego część. Idealna rozrywka na sobotni wieczór, po kolejnym, ciężkim tygodniu pracy.
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.