Broughton to podzielona kanałem jedna z najbardziej rozległych dzielnic wschodniego Milton Keynes. Infrastruktura rozrastającego się Broughton wymagała połączenia obydwu brzegów kanału. Tego zadania podjęła się Galliford Try Construction Central, która stworzyła projektu mostu i podjęła się jego budowy.
Most opiera się na siedemnastometrowych rurach CFA o średnicy ok. 20 centymetrów, które łączą się w środkowej części mostu tworząc przęsło wzmocnione metalowymi linami o przekroju 600 mm. Cała konstrukcja mostu to kompozyt betonu i stali. Prace nad jego budową rozpoczęły się w marcu 2004 i trwały zaledwie kilka miesięcy, ale ich koszt zamknął się w kwocie około 1.8 miliona funtów.
/Harnas/
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.