Duże zmiany są planowane dla MK Connect. Urząd Miasta chce udoskonalić usługi transportowe w Milton Keynes.
Sześciomiesięczny program pilotażowy powinien przynieść konkretne efekty w postaci zmniejszenia czasu oczekiwania na transport w większości miejsc w Milton Keynes. Sytuacja, gdy pasażerowie czekają w niektórych miejscach po 70 minut na przyjazd jest nie do zaakceptowania i musi ulec zmianie.
Pojazdy MK Connect będą poruszać się tylko w jednej z trzech stref. Nie będzie już dzięki temu dochodzić do sytuacji, gdy kierowca wysadza jednego pasażera w południowej części miasta, by od razu jechać po kolejnego w północnej. Głównie dlatego był tak długi czas oczekiwania. Urząd miasta ma nadzieję, że będzie w stanie zredukować czas oczekiwania w strefach do 15 minut. Miasto ocenia, że większość usług transportowych będzie realizowanych w obrębie jednej strefy.
Ten projekt transportowy oparty o spore zapotrzebowanie ze strony mieszkańców pojawił się dwa lata temu. Program pilotażowy ma wystartować 8 kwietnia i potrwać przez okres sześciu miesięcy.
---
Big changes are planned for controversial MK Connect buses. MK City Council wants to improve services in Milton Keynes.
A six month pilot scheme should result in shorter wait times for people in certain areas of Milton Keynes. The situation when passengers in certain rural areas are waiting up to 70 minutes for the MK Connect buses to pick them up is unacceptable and it has to change.
MK Connect vehicles will be restricted to one of three zones. It will limit the situations where a driver drops off one passenger in the south of the city, then collects another one in the north. This is why waiting times were this long.
The city council hopes this way rural wait times can be reduced to 15 minutes.
The city council estimates that most journeys made during the pilot will remain within one zone.
This system based on high demand from local residents was launched almost two years ago. The pilot scheme is planned to start on Monday April 8 and it will run for six months.
/BR/
27.03.2024 - Milton Keynes
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.