21 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Albert, Janusz, Konrad

Potencjalna rewolucja w robotach drogowych w Milton Keynes.

26.04.2024 - 390

Wdrożenie innowacyjnego planu dotyczącego "łatania" dziur drogowych przy użyciu robotów i śmieciarek jest brane pod uwagę w Milton Keynes.

Roboty autonomiczne z wbudowaną technologią sztucznej inteligencji są zorientowane na to, by naprawiać dziury drogowe. Maszyny ARRES PREVENT  (Autonomiczny System Naprawy Dróg) mogą identyfikować uszkodzenia drogi i dziury drogowe i w kolejnym kroku je naprawiać.


System jest obecnie testowany w Hertfordshire, ale urzędnicy z Milton Keynes są chętni, by go zastosować także w swoim mieście. Obecnie przyglądają się także technologii wykrywania ziemi (podłoża) zainstalowanej na ciężarówkach do wywozu śmieci. York i Thurrock już sprawdzają te nowatorskie rozwiązania, a MK Council chce je także wykorzystać w przyszłości.

Ta technologia umożliwia wykrycie dziur drogowych zanim jeszcze staną się poważnym problemem dla kierowców. Nowe technologie powinny zawsze być obliczone na rozwiązywanie trapiących ludzi problemów i wygląda na to, że w Milton Keynes, przodującym w innowacyjności na skalę kraju, doskonale się to rozumie.

---

A clever pothole plan involving robots and bin lorries is being considered in Milton Keynes. 

Using autonomous robots with embedded artificial intelligence, designed to tackle potholes is taken into consideration. ARRES PREVENT (Autonomous Road Repair System) machines can identify potholes and cracks and in the next step automatically fill them up.

The system is being tested on roads in Herfordshire, but councilors in MK are open for implementing this solution in the city. At the moment they are looking into using these earth detector technology, fitted into bin lorries. York and Thurrock councils are piloting this  pothole-spotting cameras programme and MK council is thinking about potentially implementing this project in the future as well.

This enables to detect issues before they become serious problem. Implementing newest and very efficient technological solutions enables authorities to successfully sort out the problems with innovative approach. New technology should always be used with the intention of solving problems, and hopefully it will stay like that. Milton Keynes is obviously one of the most innovative technology friendly places in the UK.

/BR/

26.04.2024 – Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.