19 Kwiecień 2024      Imieniny obchodzą: Adolf, Leon, Tymon

Reklama

Każdy młody businessman powinien pamiętać o tym, że reklama to dźwignia handlu – bez znaczenia, czy handluje się towarem czy usługami.

Należy zrobić wszystko, reklamaby tylko pomóc własnej marce zyskać popularność i sławę na rynku. Jednak innowacyjny towar czy usługa to tylko połowa sukcesu, równie ważna jest solidność i etyka w bussinesie, a reklama to idealne dopełnienie całości.

Całe tłumy specjalistów kształcących się na wyższych uczelniach pracują nad nowymi strategiami i metodami marketingowymi. A wszystko to ma na celu przekonanie nowych klientów do wyrobów danej marki oraz ustanowienie długoletnich klientów o trafności ich wyboru.


Błyskotliwe spoty reklamowe, intrygujące plakaty, praktyczne materiały reklamowe oraz pomysłowe logo przykuwają uwagę potencjalnych klientów. Dobrze przemyślana strategie z ich zastosowaniem to już wyższa szkoła jazdy. Jest jednak narzędzie łatwo dostępne i uniwersalne – mianowicie Internet.

Głowa do góry i do dzieła. Tylko mozolną, ciężką pracą ludzie się bogacą, ale z pomocą mediów i Internetu droga do sukcesu jest znacznie krótsza. Oczywiście pozycjonowanie witryn internetowych nie jest bez znaczenia ale zamieszczenie własnej reklamy na portalu internetowym takim jak www.miltonkeynes.com.pl ma równie dużą siłę przebicia.

W marketingu reguła "im więcej tym lepiej" sprawdza się w stu procentach. Billboardy, akcja promocyjna z ulotkami reklamowymi, ogłoszenia w lokalnej prasie i reklama w sieci dają pewność, że grupa odbiorców reklamy jest optymalnie najliczniejsza.

Dlatego też portal www.MiltonKeynes.com.pl chce zaproponować nowym i chcącym się rozwijać firmom jednomiesięczną darmową reklamę na łamach portalu.

Po upływie okresu promocyjnego opłaty będą naliczane zgodnie z obowiązującym cennikiem. Istnieje możliwość zawierania umów na indywidualnych warunkach.

Wszelkie informacje dotyczące opłat i czasu emisji są dostępne w Reklama i Banery w dolnym pasku strony.

/Harnas/

Baner MK - niebieski - 330

ARTYKUŁY PROMOWANE

Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.


Kampania Enough- przeciwko wszelkiej przemocy wobec kobiet i dziewcząt

VAWG SOCIAL 2 - 330

W Międzynarodowym Dniu Walki z Przemocą wobec Kobiet i Dziewcząt kampania "Dość" mówi nam, jak bezpiecznie interweniować

Położenie kresu przemocy wobec kobiet i dziewcząt jest problemem nas wszystkich. Niezależnie od tego, czy przemoc ma miejsce w domu, w pracy, czy w przestrzeni publicznej, każdy ma do odegrania swoją rolę. Każdy z nas powinien podejmować działania mające na celu uczynienie naszego społeczeństwa bezpieczniejszym miejscem dla wszystkich.


W Londynie rozpoczęła się kampania NHS przeciwko rakowi jelita

16.08.2022 - 330 - logo

Społeczność polska w całym Londynie zachęcana do ​​korzystania z bezpłatnego zestawu do badań przesiewowych w kierunku raka jelita NHS

NHS London prowadzi kampanię ratującą życie, aby zachęcić polskie społeczności w całym Londynie do wykonania bezpłatnego testu przesiewowego NHS w kierunku raka jelita, który sprawdza czy mogą mieć raka jelita.


MMR Childhood Vaccinations Campaign

16.02.2022 - promowane - 330

Co dziesiąte dziecko rozpoczynające szkołę jest zagrożone zakażeniem odrą
Chrońmy nasze dzieci przed chorobami wieku dziecięcego – ostrzega dr Agnieszka Biel. Brytyjska Agencja Bezpieczeństwa Zdrowia (UKHSA) i NHS wzywają rodziców i opiekunów do upewnienia się, że ich dzieci są na bieżąco ze szczepieniami przeciw odrze, śwince i różyczce (MMR) oraz ze wszystkimi innymi rutynowymi szczepionkami dziecięcymi. Jak pokazują najnowsze dane, liczba szczepień MMR spadła do najniższego poziomu od dziesięciu lat.


Fotogaleria