Po 4 lata działalności radio MKFM z siedzibą w centrum handlowych INTU zmieniło swój zasięg z radia cyfrowego DAB na radio z licencją FM.
MKFM zostało założone w roku 2011 przez byłego kierownika radia Horizon i zespół wolontariuszy. Stacja radiowa regularnie dostarcza wiadomości lokalne, sportowe, przekazuje raporty z prac samorządu, wspiera lokalnych muzyków, biznes i organizacje charytatywne, a także oferuje profesjonalne praktyki dla radiowych wolontariuszy.
MKFM ma prawie 20 tysięcy fanów na portalu facebook i około 84 tysiące słuchaczy.
Obecnie sympatycy kontynuują kampanię społeczną w celu uzyskania stałej koncesji FM, gdyż obecna wygasa w 2020 roku.
Zapraszamy serdecznie mieszkanów Milton Keynes i okolic do wspierania akcji i słuchania audycji nadawanych przez radio.
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.