ChargeBox to innowacyjny pomysł na ładowanie telefonów podczas wizyty w centrum handlowym INTU Milton Keynes.
Bezpłatna usługa jest dostępna dla większości posiadaczy telefonów komórkowych z Androidem, Windows Mobile oraz większością Apple.
Korzystanie z ładowarek jest dziecinnie proste – telefon zostawia się w skrytce, a kluczyk zabiera ze sobą. Usługa jest bezpłatna przez pierwsze 30 minut.
Producenci ChargeBox swój pomysł oparli na statystykach, według których aktywność posiadaczy telefonów komórkowych znacząco spada w godzinach popołudniowych.
Każdy posiadacz smartfona przekonał się, że żywotność baterii pozostawia wiele do życzenia – teraz jest możliwość reaktywacji telefonu nawet podczas wyprawy na zakupy.
ChargeBox sprawił, że centrum handlowe Intu Milton Keynes staje się jednym z najnowocześniejszych w UK
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.