27 Finału Wielkiej Orkiestry w Milton Keynes zorganizowany w The Stables przy współpracy Polish Centre Milton Keynes, sponsorów i wolontariuszy musimy zaliczyć do wielkiego sukcesu pomysłodawców i organizatorów.
Swojskie jedzenie i polska muzyka na żywo z finałowym popisem grupy Closterkeler sprawiła, że mieliśmy przez chwilę namiastkę Polski w Milton Keynes.
Fantastyczne miejsce, świetna atmosfera, szczytny cel, profesjonalna obsługa oraz liczna grupa szczodrych rodaków sprawiła, że będziemy go pamiętać do następnego Finału w 2020 roku.
Jesteśmy pewni, że główny cel całej akcji –
POMAGANIE JEST DZIECINNIE PROSTE
Gramy dla dzieci małych i bez focha - na zakup sprzętu dla specjalistycznych szpitali dziecięcych - został osiągnięty.
Gratulujemy pomysłodawcom, organizatorom oraz uczestnikom całego wydarzenia.
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.