28 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Milton Keynes tym razem odbył się w MK11 Live Music Venue & Sports. Fantastyczny wynik zbiórki, która zamknęła się kwotą £12,539.45, potwierdził sukces imprezy, w której wzięło udział około 1500 osób. Sztab tworzyli Polish Centre Milton Keynes C. I. C i Polska Szkoła Sobotnia „Akademia Młodego Polaka
Na scenie mieliśmy okazję zobaczyć zespoły: Whiskey, Ula and Band, Smoku, Harmfool, Forest od Fool, a prowadzący Danel Guz i Małgorzata Wojdyła świetnie wypełniali czas prowadzą aukcje na rzecz fundacji Jurka Owsiaka.
Niepowtarzalna atmosfera, profesjonalna obsługa, ciekawe miejsce, szczytny cel oraz liczna grupa szczodrych rodaków sprawiła, że nie możemy się już doczekać kolejnego Finału w 2021 roku.
Gratulujemy sztabowi i dziękujemy darczyńcom.
Gramy bo lubimy! Do końca świata i o jeden dzień dłużej!
Galeria 28 Finału WOŚP w Milton Keynes
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.