22 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Cecylia, Jonatan, Stefan

Akcja w mediach społecznościowych mająca na celu uratować sklep Shrimps & Doodle

07.06.2022 - 390

Kampania na rzecz "najbardziej ukrytego" sklepu w MK została rozpoczęta przez jego właścicielkę w mediach społecznościowych. Sklep Shrimps & Doodle jest bardzo kolorowym miejscem, powołanym do życia w październiku 2021 roku w Brooklands. 


Właścicielka sklepu prowadzi darmowe sesje plastyczne dla najmłodszych i wspiera członków lokalnej społeczności będących w potrzebie. Mimo tego, że dzieje się tam wiele ciekawych i inspirujących rzeczy sklep nie cieszy się zbytnią popularnością. Wydaje się, że brak klientów spowodowany jest niekorzystną lokalizacją. Shrimp & Doodle pozostaje ukryty, mieści się na uboczu, skąd ciężko go dostrzec.

Właścicielka uważa, że ta sytuacja ma miejsce, gdyż sklep jest wciśnięty między puste pomieszczenia sklepowe, a ponadto ukryty za słupem. Lokalizacja jest niezwykle istotna, można powiedzieć, że równie istotna co oferta sklepu.

Akcja w mediach społecznościowych #SaveShripmy jest obliczona na  rozpowszechnienie postów i udostępnienie informacji o sklepie. Wydaje się bardzo istotne, by szczególnie w tych trudnych czasach, w których żyjemy wspierać małe, lokalne biznesy.

Właścicielka sklepu Shrimp & Doodle się nie poddaje. Ma nadzieję, że zainteresuje swoją działalnością klientów, a jej sklep w Brooklands zdoła przetrwać.

----

Campaign to save MK's most hidden shop is launched by its owner. A social media campaign started to enable her to save the shop in one of the Milton Keynes's estate. Shrimps & Doodle is very brightly-coloured shop, which was opened at Brooklands in October 2021.

The shop owner runs free children's craft sessions and helps community in need. Even though the shop owner is doing great things, shop itself isn't that busy. Lack of customers seems to be a problem because of shop's location. Shrimp & Doodle is hidden, so it's very hard to get noticed by anyone.

The owner reckons that it's because the shop is stuck between empty units and hidden by the pillar. Location is very important, it could be argued that equally important as the shop offer. 

The owner launched the social media campaign #SaveShrimpy, urging people to share her content and spread the word about the shop. It seems to be important to support small local businesses, especially nowadays when they face many more obstacles than before and it's harder for them to survive.

The Shrimp & Doodle shop owner doesn't give up her fight. She hopes to win the battle for attracting the potential customers and save her business at Brooklands.

07.06.2022 – Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.