22 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Cecylia, Jonatan, Stefan

Bardzo znaczący wzrost oczekiwania w NHS. Także pacjenci w Milton Keynes cierpią.

04.08.2022 - 390

Czas oczekiwania w NHS w Milton Keynes wzrósł aż o 318 % w ostatniej dekadzie wedle upublicznionych ostatnio danych. Komisja z ramienia Urzędu Miasta MK przedstawiła w swojej analizie opartej o dane z lipca te bardzo niepokojące informacje.


Wskazują one, że aż o 318 % wzrósł czas oczekiwania, a ponad 6,6 milionów ludzi utknęło w kolejkach w ramach systemu NHS. Jest to ogromna liczba, zdecydowanie największa odkąd zaczęto publikować dane. Oczywiście władze, w szczególności odpowiedzialne za sektor ochrony zdrowia obwiniają za ten stan rzeczy pandemię. Jednak wydaje się, że nie tylko Covid-19 jest odpowiedzialny za kłopoty. Niestety trzeba podkreślić, że z racji nie otrzymania opieki na czas wielu pacjentów cierpi, a niektórzy niestety tracą swoje życie.

Oczywiście wina nie leży po stronie lekarzy, pielęgniarek, czy reszty personelu medycznego. Cały system opieki zdrowotnej nie działa jak należy. Niezależnie od tego, kto jest u władzy NHS jest w poważnych opałach. Politycy powinni przestać się nawzajem obwiniać i zacząć wspólnie pracować na rzecz poprawienia sytuacji w systemie opieki zdrowotnej.

~~~

NHS waiting times in Milton Keynes are up by 318 % in last ten years according to the newly revealed data. Milton Keynes Council's Progressive Alliance has found in their new analysis based on July's NHS waiting list data these very upsetting and worrying results.

The new data shows that the numbers are up by 318 % and also that more than 6.6 million people are stuck on the National Health Service waiting lists, which is by far the biggest number since the analysis has been introduced. Obviously the authorities especially in the health sector are blaming pandemic for these statistics but it seems that the Covid-19 is only part of the problem. It needs to be highlighted that because of these very long waiting lists many more people suffer and some even end up dying because they don't get treated on time.

It's obvious that doctors, nurses and the rest of medical staff are not to blame. It's the health system which doesn't seem to work properly. NHS is still in crisis and no matter who is in power, the situation doesn't change. Politicians should stop blaming each other and work towards improving the situation in the National Health Service.

/BR/

04.08.2022 – Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.