23 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Adela, Felicyta, Klemens

Milton Keynes City Council wspiera w trudnych czasach dla gospodarstw domowych.

28.02.2024 - 260

Milton Keynes City Council zaleca mieszkańcom korzystanie z oferowanego wsparcia, jeśli mają problem z płaceniem czynszu lub raty kredytu hipotecznego. Kryzys kosztów życia spowodował znaczny wzrost rat kredytowych i prywatnych czynszów, wielu ludzi mierzy się z eksmisją. Urząd Miasta MK proponuje rozwiązania stanowiące wsparcie dla mieszkańców mierzących się z tymi problemami.


Urząd pomaga w zarządzaniu długami, a poprzez nawiązanie komunikacji pomiędzy właścicielem, a wynajmującym robi się wszystko, by skutecznie uniknąć eksmisji. Stawianie czoła nielegalnym eksmisjom i szukanie alternatywnych mieszkań jest inną opcją, jaką ma do zaproponowania Urząd Miasta Milton Keynes.

Wielu ludzi ma spore problemy z płaceniem rat kredytowych ze względu na wzrastające stopy procentowe. Homeowner Mortgage Interest Relief Fund to inicjatywa Urzędu Miasta MK polegająca na jednorazowym dodatku, pomaga "kupić" czas wszystkim, którzy mają problem ze spłatą rat kredytów hipotecznych. Dostępnych jest kilka programów obliczonych na wsparcie tych, którzy mierzą się z podobnymi problemami. Wszystko po to, by uchronić mieszkańców od mierzenia się z bezdomnością. Istotne, by być świadomym, że istnieje wsparcie ze strony władz, warto się skontaktować, by z niego korzystać.

---

Milton Keynes City Council is urging people to use its support if they are  struggling with paying rent or mortgage.

Cost of living crisis has caused a significant spike in private rents and mortgage rates, and many people are facing eviction. MK City Council offers a range of help for people struggling to make these payments on time.

Council helps in managing the debt and builds up bridges for conversation

between the tenant and the landlord to make sure homelessness is successfully prevented. Challenging illegal evictions and finding alternative properties if a resolution can’t be found is another way of support offered by the council.

Many people are finding it hard to pay their mortgages due to constantly rising interest rates. Homeowner Mortgage Interest Relief Fund, Milton Keynes City Council's initiative aims to provide one-off allowances, and it is basically making sure that people are given more time to secure their mortgages. The range of programmes, which are aiming to help preventing homelessness are in place and MK City Council encourages people, who struggle to get in touch.

/BR/

28.02.2024 – Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.