23 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Adela, Felicyta, Klemens

Wagamama w Milton Keynes otwiera się w najbliższym tygodniu.

Wagamama - 440

Jedna z trzech znajdujących się w Milton Keynes restauracji Wagamama otworzy się w następnym tygodniu. Mieszcząca się w Xscape restauracja otworzy się na usługi dowozów do klienta i click & collect. Nowe rozwiązanie umożliwia zamawianie online, a także sprawia, że unikniemy kolejek przy odbiorze zamówienia.


Otwarte lokale działają bezpiecznie, wdrażając wszelkie konieczne reguły, by zarówno klienci, jak i pracownicy czuli się bezpieczni.

Wagamama otwiera się powoli, podczas gdy kraj stopniowo wraca do normalności i twierają się biznesy.  Wprowadzone rozwiązania mają na celu zaadaptowanie się wszystkich, ale przede wszystkim klientów do nowych obostrzeń, nowej normalności i oczekiwań ze strony klientów.

Wszystkie miejsca, w których działać będzie system click & collect otwarte będą siedem dni w tygodni w godzinach 16-21.30. Niektóre będą otwarte nawet dłużej.

Najważniejsze, że biznesy starają się powrócić stopniowo do normalności, zaadaptować do zaistniałych warunków i dać sobie i klientów szansę na nowe otwarcie.

-----------------

One of the Milton Keynes's three Wagamama restaurants will re-open next week.

The restaurant in the Xscape will be re-opening on June 11, for click and collect and delivery.

The restaurant chain announced the new click and collect service. The new service allows guests to pre-order and select a collection time to avoid queues when picking up.

Delivery sites operated safely by strictly following government and medical advice with increased frequency, new safety protocols to ensure that staff and customers are both safe.

The click and collect service will allow customers to order meals and drinks online which will reduce the need for queuing.

Wagamama re-opens slowly as the country carefully resumes business.

This introduced solution is trying to adapt to new normality and new expectations and needs of customers.

All of the delivery a click and collect sites will operate 7 days per week with the scheduled opening hours of 4pm to 9.30pm. Some sites will operate extended opening hours.

The most important thing is that businesses are trying to adapt to new rules and perspective and they're trying to get back to work as normally as it is possible.

/BR/

06.06.2020 Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.