23 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Adela, Felicyta, Klemens

New Wagyu restaurant will open soon in Mk's Xscape.

24.02.2022 - 390

Nowa japońska restauracja Wagyu i nocny bar będą wkrótce otwarte w Xscape w Milton Keynes. Będzie to pierwsza lokalizacja poza Londynem. Restauracja zostanie otwarta w połowie marca. The Kobe Steakhouse & Cocktail Lounge to inicjatywa rodziny Marchu, która jest także właścicielem działających z sukcesami restauracji French Affaire i Greek Affaire, które znajdują się w Stony Stratford.


Restauracja specjalizować się będzie w serwowaniu japońskiego przysmaku z Kobe, odmiany wołowiny Wagyu. Wieczorami z kolei miejsce będzie się przekształcać w bar nocny z racji umowy partnerskiej jaką rodzina Marchu posiada z marką Ultra Vegas. Będzie ona prowadzić świetne imprezy do późnej nocy w piątki i soboty.

Jest jedynie 10 certyfikowanych restauracji w Wielkiej Brytanii, które sprzedają wołowinę Wagyu i wszystkie jak dotąd były usytuowane w Londynie. Ta będzie pierwszą poza londyńską metropolią i z pewnością przedstawi niezwykle atrakcyjną ofertę kulinarną, która zachęci amatorów dobrej kuchni do odwiedzin. 

"Zaproponujemy najwyższy poziom kulinarny, który będzie wyjątkowym doświadczeniem dla naszych gości", powiedział jeden z członków rodziny właścicieli. 

-----

New Japanese Wagyu restaurant and late-night cocktail bar will be opening soon at Xscape in Milton Keynes. That will be the first location of this dining place outside London. Restaurant is due to open in the middle of March.

The Kobe Steakhouse & Cocktail Lounge is being launched in the Xscape by the Marchu family, who created the successful restaurants "French Affaire" and "Greek Affaire" in Stony Stratford.

The restaurant will specialise in the Japanese delicacy of Kobe, a variety of Wagyu beef. In the evenings the place will transform into a cocktail bar as the owners have a partnership deal with club brand Ultra Vegas, who will look after the brilliant parties on Friday and Saturday nights.

There are only 10 certified restaurants in the UK selling Kobe and Wagyu beef, and up till now they were all based in London. This first one outside the capital will be a great addition to the MK culinary scene and will certainly provide a fantastic food and will be a great option for the customers to choose to go there and try its food. 

"We will be offering a truly upmarket dining experience for our guests", said one the member of the owners family.

/BR/

24.02.2022 – Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.