Urząd Miasta Milton Keynes jest pod falą krytyki, zdaje się że chyba w dużej mierze słusznej ze względu na wydanie ogromnej kwoty £255,000 na nową stronę internetową. Sporo ludzi, lokalnych mieszkańców uważa, że jest to zwykłe marnotrawienie publicznych pieniędzy.
Te fundusze jednostkowo wydane na stworzenie nowej platformy internetowej wydawane są w podobnej sumie pieniędzy razem na bardzo wiele sektorów, jak choćby poprawa działania biblioteki w MK, naprawy placów zabaw, kontrola szkodników i zapobieganie im, czy w końcu nowe znaki drogowe.
To z kolei pięciokrotnie więcej w stosunku do tego, jakie fundusze otrzyma w nowym budżecie miasta choćby organizacja dbające o zdrowie psychicznie dzieci i młodzieży YIS.
Urząd Miasta, któremu przewodzi koalicja Partii Pracy i Liberalnych Demokratów jest obwiniany o wydawanie pieniędzy na działania marketingowe zamiast na realne potrzeby lokalnych mieszkańców.
Jeden z przedstawicieli Partii Konserwatywnej w Urzędzie Miasta MK powiedział: "To kolejny z przykładów jak oni potrafią zadbać wyłącznie o to, by dobrze wyglądać, zamiast o realne potrzeby mieszkańców Milton Keynes. Wydali ponad 11 milionów funtów na remont urzędowych biur, a teraz z kolei roztrwonili 250.000 funtów na nową stronę internetową".
Z kolei Paul Trendall, członek zarządu Urzędu Miasta z ramienia koalicji rządzącej powiedział: "Ponad 40,000 ludzi używa strony internetowej Urzędu Miasta Milton Keynes każdego miesiąca. W ostatnim czasie strona zaczęła bardzo szwankować i potrzebujemy nowej strony, by upewnić się, że bardzo istotne komunikaty ze strony Urzędu Miasta będą skutecznie docierały do mieszkańców. Będzie to także korzystne dla mieszkańców, którzy potrzebują dotrzeć aż do informacji 1,000 serwisach, które prowadzi Urząd Miasta MK".
Wielu mieszkańców słusznie wysuwa opinię, że po pandemii jest więcej zdecydowanie ważniejszych kwestii, o które warto zadbać i wydać pieniądze na ich przeprowadzenie.
-----
Milton Keynes council is under fire for spending £255,000 on a new website. Many people living locally said that it's a disgraceful waste of money. The cost of this investment equals combined amount spending on pest control, playground repairs, improvements to the MK library and replacements of the street signs. It's also five times more compare to what children mental health service YIS is getting in the new budget.
Labour and LibDem-run MK council is accused for spending money on PR, rather than on real needs of the local residents.
One of the Conservative councillors said: "This is another example how they (the ones in charge of Council) would rather look good than actually deliver for the residents of MK. They've spent over £11 million refurbishing the council offices and now they've splashed £250,000 on a new website".
Councillor Paul Trendall, Lib Dem member of the Cabinet in Council said: "Over 40,000 people use Milton Keynes Council's website each month. However the website's functionality is now out of date, and it needs a vital update to ensure it remains an effective and efficient way for the Council to communicate crucial messages and for residents to access over 1,000 statutory services".
Many argue, that there are many more important issues to tackle and spend money for in the post-pandemic reality...
/BR/
16.02.2022 – Milton Keynes
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.