22 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Cecylia, Jonatan, Stefan

Zamieszanie z opłatami za council tax w Milton Keynes.

31.12.2022

Tysiące mieszkańców Milton Keynes jest wściekłych po tym, gdy okazało się, że opłaty za council tax zostały pobrane z ich kont w ramach zlecenia stałego pięć dni wcześniej, w czwartek, 29 grudnia.


To oznacza, że wiele osób, które nie otrzymują wypłaty do końca miesiąca może zostać obciążonych dodatkowymi opłatami ze strony banków za przekroczenie limitu. Inni z kolei pozostali bez środków pieniężnych na zakupy. Urząd Miasta Milton Keynes przyznał, że to wina ich systemu i pozostaje im przeprosić za zaistniałą sytuację. 

Wygląda na to, że do tej niepotrzebnej, powodującej ogromny chaos sytuacji doszło przez noworoczny bank holiday, który sprawił, że pieniądze nie mogły zostać pobrane z kont 1 stycznia. Urząd Miasta MK oficjalnie przeprosił, a ponadto poradził w jaki sposób uniknąć płacenia dodatkowych opłat bankowych. Wielu ludzi skontaktowało się ze swoimi bankami i otrzymało zwrot pieniędzy na konto po wyjaśnieniu tej kłopotliwej sytuacji. Nikt tego chaosu nie potrzebował pod koniec roku, w okresie, w którym wiadomo, że nasze wydatki są znacznie zwiększone.

---

Thousands of people in Milton Keynes were shocked and simply furious on Thursday, December 29, after finding out that direct debit for city's council tax was taken from their bank accounts five days early, with January payment have already been taken on Thursday, December 29.

This basically means that many people who don't get paid to the end of the month will be facing bank charges because they will themselves overdrawn. There are others, who have been left with the perspective of no money for food shopping. Milton Keynes City Council have admitted that it's the fault of their system and they can only apologise for that chaotic situation. 

It's thought to have happened because of the New Year's Day bank holiday, which basically means that payments can't be taken from the customer's accounts on January 1. Council issued an apology and offered advice how to make sure charges aren't applied to the bank accounts. A number of people said that they've had the payment refunded by explaining the situation to the bank. Situation wasn't ideal and certainly not needed by anyone towards the end of the year, when a lot more money is spend.

/BR/

31.12.2022 – Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.