Sainsbury's przedstawia program pilotażowy w swoich brytyjskich sklepach. Supermarket zaproponował tysiącom swoich pracowników czterodniowy tydzień pracy. Jeden z najbardziej znanych graczy na rynku został pochwalony za hojne podejście do pracowników poprzez zaproponowanie im możliwości pracy przez cztery dni w tygodniu. Tak otwarte podejście do potrzeb pracowników nie jest zbyt często spotykane w branży i tym bardziej jest warte podkreślenia.
Pracownicy biur w Holborn, Coventry Milton Keynes, jak również ci pracujący w magazynach i na stanowiskach menedżerskich w 1,400 sklepach sieci Sainsbury's brali udział w programie pilotażowym, który trwa trzy miesiące. Sainsbury's to druga największa sieć supermarketów, zatrudniająca 125,000 osób w 1,400 sklepach w całym kraju.
Pozwala to pracownikom wybrać godziny pracy, by mieć możliwość pracować cztery dłuższe dni. Mogą też wybrać pracę w weekend i cieszyć się większą ilością wolnego w ciągu tygodnia. Ludzie rozumieją, że rzeczywistość się zmieniła, wprowadzono nowe zasady, bardziej skondensowany rytm pracy i podział obowiązków. Z racji tego osiągnięcie takiego stanu rzeczy jest możliwe. Wraz z upływającym czasem możemy coraz częściej doświadczać sytuacji, gdy taka rzeczywistość będzie wprowadzana przez wielu innych pracodawców. Hybrydowy system pracy jest już od dość dawna praktykowany dla pracowników biur, teraz przyszedł czas na wdrażanie rozwiązań związanych z czterodniowym tygodniem pracy.
---
Sainsbury's introduces generous gesture across its UK based stores. The supermarket provides an offer of a four-day working week to thousands of its staff. One of the most powerful supermarket chain on UK's market has been praised after introducing a generous new rule for the staff. The giants in the supermarket industry try to become innovative in the way they approach their employees. This isn't often seen in the industry, so it's certainly worth highlighting.
Employees at head offices in Holborn, Coventry and Milton Keynes, as well as those working in warehouses and as store managers at Sainsbury's 1,400 UK stores, have all been taking part in the pilot, which is running for three months. Sainsbury's is the UK's second biggest supermarket, with 125,000 employees at 1,400 stores across the country.
It allows staff to choose how they work their hours out - so they can work four longer days. Alternatively they can choose to use the weekend to complete their work and enjoy more time off in the week. People understand that reality has changed, with new rules introduced, condensed working plan and scheme of duties this is possible. With time go by, we may be experiencing the situation, where many more employers will offer this kind of working way to their employees. Hybrid type of work have been implemented along many sectors for office staff already. Now time has come for four-day week.
/BR/
27.02.2023 – Milton Keynes
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.