26 Grudzień 2024      Imieniny obchodzą: Dionizy, Szczepan

Zmniejszają się listy pacjentów oczekujących na leczenie w NHS Bedfordshire, Luton, Milton Keynes.

07.02.2024 - 390

Listy pacjentów oczekujących na wizytę w NHS Bedfordshire, Luton i Milton Keynes w końcu się nieco skróciły, co wskazuje liczba ponad 2,000 pacjentów mniej czekających na leczenie w listopadzie 2023 w porównaniu z wcześniejszym miesiącem.


Nowe dane opublikowane przez przez NHS England wskazują, że leczenie rozpoczęto w listopadzie 2023 roku u rekordowej liczby 1.63 mln pacjentów. Lokalnie 140,898 pacjentów otrzymało skierowania, ale wciąż czekało na leczenie na koniec listopada, co stanowi delikatny spadek w porównaniu do końca października (spadek o 1.42% do poziomu 142,930).

NHS w Bedfordshire, Luton i Milton Keynes wykonują ponad 2,000 więcej testów diagnostycznych miesięcznie w stosunku do stanu sprzed pandemii Covid-19. To znaczna zmiana na korzyść pacjentów. Sytuacja wolno, ale jednak zmierza we właściwym kierunku.

Istotne, że zmalała lista osób oczekujących na leczenie. Przerwa pomiędzy skierowaniem, a samym leczeniem stresuje zarówno pacjentów, jak i ich rodziny, stąd ważne, by jak najbardziej ten czas skrócić. Sytuacja się zmienia stopniowo na korzyść, mimo tego, że czas zimowy zawsze jest dla NHS ogromnym wyzwaniem.

---

NHS waiting lists in Bedfordshire, Luton and Milton Keynes are finally becoming slightly shorter, with over 2,000 fewer people waiting for treatment in November 2023 than in it was in the previous month.

New figures published by NHS England show that a record 1.63 million patients began treatment in England in November 2023. Locally, there were 140,898 people referred but were waiting for treatment at the end of November, a slight fall of 1.42% from the end of October (142,930).

NHS services in Bedfordshire, Luton and Milton Keynes are carrying out over 2,000 more diagnostic tests monthly than before the Covid-19 pandemic. It is a significant change in benefit of the patients. It is getting better, things are  slowly but surely going in the right direction.

It's important to see that drop in waiting lists, because the gap between referral and treatment is a stressful time for patients and their families and it's very important to make it as narrow as it is possible. Things are getting slightly better, even though winter time is very challenging for all the NHS staff in Luton, Bedfordshire and Milton Keynes as well as nationwide.

/BR/

07.02.2024 – Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.