21 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Albert, Janusz, Konrad

"Miłość jak miód", polska komedia romantyczna, jakiej jeszcze nie było już niedługo w kinach w UK.

08.03.2024 - 390

Polskie filmy, jak i stand-up, kabaret, muzyka, czy teatr odwiedzają Wyspy, dając rodakom możliwość "dotknięcia" rodzimej kultury na emigracyjnej ścieżce.

Szczególnie polskie filmy często goszczą na ekranach angielskich kin, a Polacy tłumnie korzystają z okazji na seans.


"Miłość jak miód" to opowieść o przyjaźni, przyjaciółkach, które są przy sobie od zawsze. Komedia romantyczna, jakiej jeszcze nie było zawita na ekrany brytyjskich kin "Odeon" już w sobotę, 16 marca. Film będzie do obejrzenia za nieco ponad tydzień także w kinie Odeon Milton Keynes Stadium o godz.20:20.

Link do biletów: https://www.odeon.co.uk/films/milosc-jak-mid/HO00005458/

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.