Ponad 700 osób z najbardziej zaniedbanych obszarów miasta w ciągu ostatnich dwóch lat znalazło pracę dzięki programowi Neighbourhood Employment Programme,
Dla powodzenia programu urząd miejski (Council) ściśle współpracuje z Urzędem Pracy (Job Centre Plus), jak również z Adult Continuing Education i MK College.
Inicjatywa NEP powstała w styczniu 2012 roku i dotychczas przyniosła wymierne korzyści dla około 30% z tych, którzy zgłosili się do programu. Siedmiuset osobom spośród dwóch tysięcy znalazło zatrudnienie - w stosunku do średniego krajowego wyniku na poziomie 13% w Milton Keynes program odniósł świetny wynik.
- 77 osób które znalazły pracę są na umowach stałych lub tymczasowych,
- Nieco ponad dwie trzecie osób pracuje przez co najmniej 12 miesięcy
- 65 % było zadowolonych z ich pracy,
Radna Edith Bold stwierdziła że: "Program jest kluczem w pomaganiu ludziom w powrocie do pracy, jak również w znalezieniu pierwszej pracy. Pomaga w określeniu poczucia własnej wartości, zmniejsza ubóstwo, poprawia kondycję lokalnej gospodarki" .
Źródło: www.mkweb.co.uk/News/Business
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.