Tesco jest kolejną instytucją wspierającą filozofię zdrowego odżywiania .
Tym razem program będzie realizowany w Milton Keynes Tesco Kingston, gdzie eksperci z dziedziny dietetyki będą pomagać w dokonywaniu właściwego wyboru produktów żywieniowych.
W każdy wtorek o godzinie 10:30 i czwartek o godzinie 18:00 do dnia 27 lutego dietetycy będą do dyspozycji klientów.
Wszyscy dietetycy twierdzą iż "Organizm potrzebuje różnych składników odżywczych, aby prawidłowo funkcjonować. Białka, węglowodany, witaminy i minerały są bardzo potrzebne z pewnością nie ma potrzeby się głodzić i całkowicie usuwać wszystkich tłuszczy z diety" .
Jeśli jesteś zdezorientowany w wyborze produktów, nie jesteś pewien co jest dla ciebie najlepsze skorzystaj z porady w Tesco Kingston i na pewno uzyskasz pomoc.
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.