Odszedł założyciel Milton Keynes
Ernest Pye "Prawdziwy dżentelmen" – jak nazywali go przyjaciele i współpracownicy zmarł 27 lutego 2014 roku tuż przed swoimi dziewięćdziesiątymi urodzinami .
Pye pełnił funkcję dyrektora Milton Keynes Development Corporation w latach 1960 i jego zadaniem był nadzorowanie prac związanych z infrastrukturą - w tym dróg, mostów i przejść podziemnych.
Ernest Pye został asystentem managera generalnego w 1974 roku, a po 10 latach pracy na tym stanowisku przeszedł na emeryturę.
Przez wiele lat udzielał się w organizacji projektów społecznych, min. w Rotary Club . Został zapamiętany jako dżentelmen zawsze ubrany w garnitur, białą koszulę i wypolerowane buty. Wielu mówi o nim : "Był prawdziwym dżentelmenem - uprzejmość, szczerość, tolerancję, zaradność, przyjaźń i szacunek dla poglądów innych ludzi były dla niego największymi wartościami."
Źródło: http://www.miltonkeynes.co.uk/news/local/founding-father-of-mk-dies-at-the-age-of-89-1-5903710
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.