National Bowl oddany do użytku w 1979 roku przez Desmonda Dekkera i Geno Washingtona jest miejscem organizacji imprez masowych w Milton Keynes. W 1992 roku firma Sony zakupiła i zainstalowała ogromną scenę dźwiękową, którą ze względu na słabą rentowność inwestycji zdemontowano cztery lata później.
National Bowl to ogromny obszar dla 65 tys. ludzi, którzy wielokrotnie wypełniali obiekt podczas koncertów znanych zespołów.
The Bowl powstał na terenie wydobycia materiału do wytwarzania wysokiej jakości cegieł. Po wielu latach eksploatacji zasobów powstał kopiec, który obserwowany z niewielkiego dystansu przypomina amfiteatr.
A oto lista kilku znanych wykonawców będących w amfiteatrze
• Queen
• Status Quo
• Green Day's
• Linkin Park
• The Prodigy
• Swedish House Mafia
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.