Restauracja Nando's z Central MK ponownie otworzyła się, by dowozić jedzenie przy wykorzystaniu aplikacji Deliveroo. Nando's mieszcząca się w Xscape będzie obsługiwać tylko do niektóre adresy w Milton Keynes. Otwarta jest do godz.21. Minimalna kwota zamówienia to £5, a za dostarczenie dodana będzie kwota £1.49. Klienci mogą sprawdzić dostępność dostaw na stronie Deliveroo.
Sieć Nando's była zmuszona do zamknięcia wszystkich swoich restauracji na początku lockdown. Natomiast końcem kwietnia restauracje zaczęły się stopniowo otwierać.
KFC w centrum Milton Keynes także otworzyło się w zeszłym tygodniu. I dostarcza jedzenie do swoich klientów za pośrednictwem zarówno Deliveroo, jak i Uber Eats.
-------------------
Nando's in Milton Keynes re-opens to deliver food.
The Nando's restaurant located in Central MK has re-opened on Monday for customers to place orders on Deliveroo. But the thing is that restaurant based in Xscape is only delivering to certain MK postcodes. It's open until 9pm. The minimum spending is £5, adding costs of delivery of £1.49. Customers can check if food will be delivered on the Deliveroo website.
Nando's have been forced to close all their restaurants at the start of lockdown in UK. But lately they've decided to re-open some of them. This process of re-opening the business started at the end of April.
KFC in Central Milton Keynes (CMK) have also re-opened for deliveries last week.They deliver their food to certain MK postcodes via both Deliveroo and Uber Eats.
/BR/
13.05.2020 Milton Keynes
Przez wielu nazywana jest „Instababcią". Zasłynęła z otwarcia swojego profilu na Instagramie w wieku 92 lat. Dziś jako 94-letnia aktywna dama, pomimo napiętego grafiku, znajduje codziennie czas na kontakt z publicznością za pośrednictwem mediów społecznościowych. Jej profil śledzi 56 tysięcy osób,a życzenia urodzinowe składali jej zarówno politycy, jak i dziennikarze czy celebryci tacy jak: Katarzyna Grochola, Agata Młynarska, Grażyna Wolszczak, Piotr Adamczyk czy Jolanta Kwaśniewska.
• Rząd rozpoczyna nową ogólnokrajową kampanię przedstawiającą pracowników ochrony zdrowia i pacjentów z COVID-19, aby przypomnieć opinii publicznej o ekstremalnej presji, pod jaką jest NHS.
• Nowa, emocjonalna reklama telewizyjna zachęca widzów do zastanowienia się, jaki wpływ mogą mieć ich działania na rozprzestrzenianie się wirusa, pytając: „Czy możesz spojrzeć im w oczy i powiedzieć, że ich wspierasz, pozostając w domu?"
• Co 30 sekund do szpitala przyjmowana jest osoba zakażona wirusem, a jedna czwarta z nich ma mniej niż 55 lat. Obecnie w Anglii ponad 38 000 łóżek zajmowanych jest przez pacjentów z COVID-19.
Z nowym wariantem wirusa, który rozprzestrzenia się o 50-70% szybciej niż w przypadku poprzedniego nasilenia pandemii, pracownicy medyczni apelują do społeczeństwa, aby zachowywali się tak, jakby mieli wirusa i pozostawali w domach, chyba, że muszą podjąć natychmiastowe i niezbędne aktywności
To krajowy stan wyjątkowy
Zostań w domu. Chroń NHS. Ratuj życie.
Pomimo miesięcy prób opanowania wirusa,odkąd zaczęła się pandemia w zeszłym roku, nowy wariant wirusa rozprzestrzenia się bardzo szybko. Naukowcy potwierdzają, że ludzie, którzy nie mają objawów także mogą roznosić wirusa, który jest w 50-70% bardziej zakaźny niż jego poprzednia odmiana. Przypadki Covid-19, przyjęcia do szpitala i śmierci wzrosły do niebezpiecznie wysokiego poziomu, i w większości rejonów wciąż rosną. Te fakty sprawiają, że NHS jest pod ogromną presją.