26 Styczeń 2022      Imieniny obchodzą: Paulina, Wanda, Tytus

Zmiany w rozkładzie jazdy autobusów już niebawem w MK

rozklad jazdy w MK - 02.03.2021-390

Wkrótce nastąpią znaczące zmiany w rozkładzie jazdy autobusów w Milton Keynes.
Część transportu autobusowego zniknie końcem marca. Będą zastąpione "serwisem odpowiedzi na popyt" - (Demand Responsive Transport).


Od 31 marca linie numer: 17, 18, 23, 24, 25, 30, 31, 37 i 80 zostaną wyłączone z obiegu, a 9 i 301 także przestaną działać dzień później, 1 kwietnia. Nowy projekt, zwany też MK Connect, opierający się na minibusach będzie miał za zadanie zastąpić poprzednie serwisy autobusowe. Pasażerowie będą odbierani ze swoich lokalnych przystanków autobusowych i wysadzani tuż obok ich celu podróży. MK Connect będzie bardzo łatwo dostępny online i możliwy do zarezerwowania przy użyciu aplikacji na telefonie. Będzie dostępny od 6 do 23 od poniedziałku do soboty, a także od 9 do 18 w niedzielę. Koszt wyniesie £ 3.50 za kurs w godzinach szczytu (7-9 i 16.30-18.30).

--------------

Changes to bus services in Milton Keynes are coming soon.
A number of bus services in MK will be cut from the end of March. These services will be replaced by Demand Responsive Transport services instead.
From 31st of March services number: 17, 18, 23, 24, 25, 30, 31, 37 and 80 will be cancelled and no longer operate, and from 1st of April, the 9 and 301 service will also stop oparating in MK.
DRT (Demand Responsive Services) called MK Connect, minibus services will replace the previous services. They'll pick the passengers up from their local bus stops and then drop them off a short walking distance from their destination. MK Connect will be easily accessible and booked over the phone. It will run from 6am to 11pm Monday to Saturday and 9am to 6pm on Sunday. Cost is expected to be £ 3,50 during peak hours (7am - 9am, 4.30pm to 6.30pm).

/BR/
02.03.2021 – Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

ARTYKUŁY PROMOWANE

Noworoczna kampania zachęcająca do szczepień kobiety w ciąży

20.01.2022 - 330

Nowa kampania zachęcająca kobiety w ciąży do przyjęcia przypominającej dawki szczepienia przeciwko Covid

• W ramach noworocznej kampanii rządowej kobiety w ciąży są zachęcane do przyjęcia dawki przypominającej szczepionki przeciwko Covid-19
• Prawie wszystkie kobiety w ciąży, które były hospitalizowane lub przyjmowane na oddział intensywnej terapii z powodu COVID-19, nie były szczepione.


Boost Day- dzień mobilizacji

04.12.2012 - 330

Tego #DniaMobilizacji przypominamy wszystkim o zaszczepieniu się, dawce przypominającej i ochronie, szczególnie przed sezonem świątecznym.

 Aktualnie 98% kobiet w ciąży hospitalizowanych z powodu #koronawirus nie otrzymało #szczepionka.


Szczepienia dzieci 12-15

logo NHS

Polska pediatra z ponad dwudziestoletnim doświadczeniemodpowiada na pytania dotyczące Covid-19 i szczepionek przeciw grypie dla dzieci

We wrześniu czołowi brytyjscy lekarze zalecili zaszczepienie wszystkich dzieci w wieku od 12 do 15 lat pierwszą dawką szczepionki Pfizer-BioNTech Covid-19 po to,aby chronić ich zdrowie fizyczne i psychiczneoraz zapobiec przerwom w procesie edukacji. Program szczepień przeciwko grypie dla szkół został również rozszerzony o wszystkie dzieci ze szkół podstawowych oraz klasy siódmej szkoły średniej (Year 7 of secondary school), aby objąć wszystkich uczniów szkół średnich do roku 11. włącznie.


Nowa część kampanii szczepionkowej

27.10.2021 - 330 - nhs

Pozostań bezpiecznytej jesieni – radzą eksperci, ostrzegając przed podwójnym zagrożeniem w postaci Covid-19 i grypy

Wraz ze zmianą pór roku, gdy dzieci wracają do szkoły, wszyscy częściej kaszlemy i łapiemy przeziębienia. Ale tej jesieni jest inaczej – po 18 miesiącach ograniczonej socjalizacji i ekspozycji na wirusy i bakterienasza odpornośćjest mocno osłabiona.


Szybkie i proste testy metodą na wykrycie zakażenia koronawirusem - chroń siebie i swoich bliskich

test and trace - 330

NOWA KAMPANIA WZYWA DO PRZETESTOWANIA DWUKROTNIE W TYGODNIU

• Wszyscy w Anglii będą mogli skorzystać z bezpłatnych szybkich testów Covid-19, dwa razy w tygodniu
• Opinia publiczna zostanie wezwana do podjęcia „bezpiecznego kolejnego kroku" i rozpoczęcia regularnych testów w ramach nowej kampanii w telewizji, prasie, reklamie zewnętrznej i mediach cyfrowych
• Zasoby zostaną udostępnione w miejscach pracy i przestrzeniach społecznych, aby zachęcić do nowego nawyku testowania


Fotogaleria