Wkrótce nastąpią znaczące zmiany w rozkładzie jazdy autobusów w Milton Keynes.
Część transportu autobusowego zniknie końcem marca. Będą zastąpione "serwisem odpowiedzi na popyt" - (Demand Responsive Transport).
Od 31 marca linie numer: 17, 18, 23, 24, 25, 30, 31, 37 i 80 zostaną wyłączone z obiegu, a 9 i 301 także przestaną działać dzień później, 1 kwietnia. Nowy projekt, zwany też MK Connect, opierający się na minibusach będzie miał za zadanie zastąpić poprzednie serwisy autobusowe. Pasażerowie będą odbierani ze swoich lokalnych przystanków autobusowych i wysadzani tuż obok ich celu podróży. MK Connect będzie bardzo łatwo dostępny online i możliwy do zarezerwowania przy użyciu aplikacji na telefonie. Będzie dostępny od 6 do 23 od poniedziałku do soboty, a także od 9 do 18 w niedzielę. Koszt wyniesie £ 3.50 za kurs w godzinach szczytu (7-9 i 16.30-18.30).
--------------
Changes to bus services in Milton Keynes are coming soon.
A number of bus services in MK will be cut from the end of March. These services will be replaced by Demand Responsive Transport services instead.
From 31st of March services number: 17, 18, 23, 24, 25, 30, 31, 37 and 80 will be cancelled and no longer operate, and from 1st of April, the 9 and 301 service will also stop oparating in MK.
DRT (Demand Responsive Services) called MK Connect, minibus services will replace the previous services. They'll pick the passengers up from their local bus stops and then drop them off a short walking distance from their destination. MK Connect will be easily accessible and booked over the phone. It will run from 6am to 11pm Monday to Saturday and 9am to 6pm on Sunday. Cost is expected to be £ 3,50 during peak hours (7am - 9am, 4.30pm to 6.30pm).
/BR/
02.03.2021 – Milton Keynes
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.