23 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Adela, Felicyta, Klemens

City Fibre z projektem pomocowym dla uczniów.

15.09.2021 - 390

City Fibre wsparło akcję charytatywną Laptopy Dla Studentów MK poprzez przekazanie laptopów. Celem akcji jest zapewnienie, by żaden student nie pozostał wykluczony, bez laptopa, w zdalnej ostatnio w dużej mierze edukacji.

Kampania zwraca się z prośbą do właścicieli biznesów o przekazywanie starego wyposażenia (laptopów). Zostają one naprawione i odpowiednio przygotowane, by mogły być używane przez uczniów w MK i okolicach.


Akcja jest prowadzona przez It's What's Next IT, społeczną organizację, która zapewnia wsparcie rozwoju technologii w rejonie MK.

City Fibre przekazując pięć laptopów zmieniło życie kilku młodych osób, które nie są już wykluczone technologicznie i mają pełny dostęp do edukacji.

Milton Keynes było pierwszym miastem w Wielkiej Brytanii, które skorzystało na inwestycji Gigabit City, wdrożonej przez City Fibre. Dzięki tej wielkiej inwestycji tysiące mieszkańców miasta otrzymało dostęp do najlepszego możliwego cyfrowego połączenia.

Wcześniej City Fibre ogłosiło, że kolejne 7,000 gospodarstw domowych skorzysta z projektu, jaki został wprowadzony i uzyska dostęp do tego najnowocześniejszego połączenia. Wszystkie biznesy i mieszkańcy miasta mogą również wesprzeć tę inicjatywę. By się z nią bliżej zapoznać warto wejść na: www.iwn-it.com/laptops-for-students-mk

----

City Fibre has helped the Laptops For Students MK campaign by donating laptops to help ensure that no student is left behind, with no laptop necessary for education.

Campaign asks businesses to donate their old IT equipment (laptops). They are then being refurbished and used by students across the MK.

The campaign is run by It's What's Next IT, a social enterprise, which provide IT support in MK area.

City Fibre has donated five laptops and by doing so they've changed lives of certain young people, students who aren't facing educational barriers as much as before.

Milton Keynes was the first city in the UK to benefit from City Fibre's Gigabit City Investment Programme. Thanks to this massive investment thousands of residents in MK were given a chance to have access to the fastest and the most effective digital connection available.

Earlier this year City Fibre announced that further 7,000 homes will benefit from their project by gaining the access to this great connectivity. All the residents and any businesses can support this great initiative. To get familiar with it please go on: www.iwn-it.com/laptops-for-students-mk

/BR/

15.09.2021 – Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.