22 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Cecylia, Jonatan, Stefan

Wydarzenie promujące zrównoważoną modę już za kilka dni w Wolverton

17.04.2022 - 390

Wydarzenie polegające na możliwości wymiany odzieży i promowaniu zrównoważonej mody i najnowszych trendów zakupowych odbędzie się już w najbliższy piątek. Będzie mieć związek z Dniem Ziemi. Bar Bar Black Sheep, kawiarnia będąca inicjatywą społeczną, mieszcząca się w Wolverton zorganizuje tę imprezę w piątek, 22 kwietnia.


Ludzie chcący wziąć udział zapłacą £5 i będą mieli możliwość wymienić pięć sztuk swojej odzieży. Świetna inicjatywa, szczególnie potrzebna w czasach, gdy ludzie zupełnie bez potrzeby i za często kupują nowe ubrania. Napoje i przekąski będą dostępne, a impreza potrwa od godz.19-21.
Oczekuje się od osób, które chcąc wziąć udział w wydarzeniu, że przyniosą na wymianę rzeczy, których same mogłyby się spodziewać. Bar Bar Black Sheep znany jest z kreatywności i organizowania imprez, które mogą przyciągać całe rodziny. Klienci także promują sporą ilość wydarzeń, choćby ze sfery artystycznej i promują lokalną sztukę i artystów. Także kawiarnia promuje nieustannie takie osoby, pomagając im zostać zauważonymi przez lokalną społeczność.

-----

A swap shop event is going to take place next week to promote sustainable fashion and the most modern approach to buying new stuff, also clothes. This event is being thought about because of the Earth Day. Bar Bar Black Sheep, a social enterprise coffee house located in Wolverton will be hosting this event on Friday, 22 April.
People will pay £5 and that will enable them to swap five pieces of their own clothing. It's a very good idea to think about it in the times when consumption is going crazy, people spend a lot of money and buy too much and too often. Drinks and snacks will be provided and this interesting event will be held next week on Friday between 7pm-9pm.
It's expected from all the visitors who want to take part in it that they'll bring the stuff that they would expect to find. Bar Bar Black Sheep is all about creativity and the ideas for activities which attract the families. Customers of this social enterprise coffee house promote a lot of great projects and allow its customers to get to know the art works of many local artists and access business and social enterprise support.
Bar Black Sheep is known for its innovative approach and support it gives to many locally run projects and artists, who emerge or are already well known in the area.
/BR/
17.04.2022 – Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.