ZAPRASZAMY NA KONCERT ZNANEGO POLSKIEGO ARTYSTY DO "GOSPODY"! JUŻ W SOBOTĘ, 24 WRZEŚNIA W POLSKIEJ RESTAURACJI, ZLOKALIZOWANEJ W CENTRUM LUTON WYSTĄPI ZNANY POLSKI ARTYSTA JACEK STACHURSKY.
Szykuje się kawał dobrej muzyki, świetna zabawa w przyjaznym towarzystwie. Początek koncertu o godz.19.
Warto wybrać się na ten koncert i przeżyć fajny czas. Tego typu imprezy nie zdarzają się często lokalnie, tym bardziej trzeba skorzystać.
Bilety do nabycia na
www.tickettailor.com i www.bilety24.uk.
----
GREAT CONCERT IN LUTON BASED POLISH RESTAURANT "GOSPODA" IN THREE WEEKS TIME! POLISH ARTIST JACEK STACHURSKY WILL ENTERTAIN THE FANS ON SATURDAY, 24 SEPTEMBER FROM 7 PM.
Decent music, great fun, nice evening ahead among nice and friendly people.
Worth to come along with your friends and enjoy great time together.
Tickets are available to purchase at: www.tickettailor.com & www.bilety24.uk.
/BR/
05.09.2022 – Milton Keynes
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.