Niewiele osób wie, że w MK jest browar. Cow Brewery powstał w sierpniu 2007 r. aby zaopatrywać miejscowe puby i sklepy w produkt regionalny. Jego nazwa pochodzi od betonowych krów, stworzonych przez artystę i rzeźbiarki Liz Leyh w 1978 roku, które są symbolem Milton Keynes. Piwa warzone są przy użyciu tradycyjnych metod i wysokiej jakości składników.
Do produkcji około 1580 litrów piwa rocznie wykorzystywany jest nowoczesny sprzęt, jednak sama metoda warzenia trunku jest bardzo tradycyjna. Napój powstaje z najlepszych składników : jęczmienia, chmielu i drożdży browarniczych o wysokiej jakości.
Piwa można kupować bezpośrednio z browaru lub korzystając ze sklepu internetowego.
Cow Brewery w 2010 roku wygrał "Piwny Festiwal" w MK & North Buckinghamshire prezentując produkt pod nazwą Cloven Hoof - piwo o mocy 4,5% o tradycyjnym smaku z nutą wanilii i subtelną słodyczą suchego palonego jęczmienia..
Obok zwycięskiego piwa browar produkuje również:
Midsummer Ale 3.8% - seasonal
Cock 'n' Bull story 4.1% - regular
Old Bloomer 4.7% - regular
Watling Gold 4.5% - occasional
Fenny Popper 4.0% - regular
Pail Ale 3.7% - regular
Iron Bridge Brew 3.7% - occasional
Black Monk 3.6% - seasonal
Źródło: www.concretecowbrewery.com
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.