Zgodnie z informacjami służb meteorologicznych na południu Wielkiej Brytanii w nocy z niedzieli na poniedziałek (27/11 – 28/11) spodziewany jest niezwykle porywisty wiatr sięgający 80 mph (ok. 130 km/h). Zaleca się wzmożoną ostrożność kierowców i przechodniów w związku ewentualnym wyższym ryzykiem szkód wyrządzonych przez powalone drzewa i połamane gałęzie.
Zaleca się zwrócenie szczególnej uwagi na wolnostojące przedmioty na balkonach i w ogrodach.
Zgodnie z trzystopniową skalą zagrożenia trudnymi warunkami pogodowymi, która wyróżnia strefy czerwoną, bursztynową i żółtą – Milton Keynes znajduje się w rejonie bursztynowym, co oznacza średni stopień zagrożenia.
Więcej informacji na temat zmieniających się warunków pogodowych na http://www.bbc.co.uk/weather/2635167#extra-uk-content
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.