Deliveroo oferuje kredyt na okres jednego roku jako część projektu Love Your Local.
Wystartowali z tym, by zachęcić klientów do korzystania z oferty, proponowanej przez lokalne restauracje tego lata.
Jako przypomnienie warto wspomnieć, że restauracje zostały ponownie otwarte 4 lipca, po zniesieniu części obostrzeń koronawirusowych.
Każdy, kto zamówi cokolwiek z lokalnych restauracji w letnie wtorki, wchodzi od razu do gry o roczny kredyt na Deliveroo. Będzie łącznie 80 wygranych osób, które będą cieszyć się całorocznym kredytem. 10 wygranych każdego z ośmiu letnich tygodni.
By wziąć udział w konkursie należy ściągnąć lub zalogować się do aplikacji Deliveroo na iOS lub Android i zamówić posiłek z jednej z lokalnych restauracji, które zawarte są w projekcie Love Your Local.
To już kolejna inicjatywa, wspierająca sektor gastronomiczny, który bardzo mocno ucierpiał ze względu na zamknięcie kraju w ramach obostrzeń pandemii Covid-19.
Na początku tygodnia rząd ogłosił, że rachunki w restauracjach będą mniejsze o połowę, gdy ich klienci będą dodatkowo jeść poza domem. To część nowego projektu, zaproponowanego przez brytyjski rząd.
Inicjatywa o nazwie "Jedz poza domem, w ten sposób pomagając" ma wspomóc branżę gastronomiczną po kryzysie spowodowanym pandemią.
Klienci, którzy jeść będą poza domem w konkretne wskazane dni będą mogli otrzymać voucher na jedzenie sięgający nawet wartości £70.
Warto podkreślić tę bardzo ciekawą i konkretną inicjatywę, dzięki której Deliveroo chce wspomóc restauracje i puby, uwrażliwiając ich klientów na wsparcie.
-----------------
Deliveroo is giving away credit for a year as part of the Love Your Local campaign.
They've launched it to encourage customers to order from local restaurants this summer. Just as a reminder it's worth saying that restaurants have re-opened after pandemic lockdown on Saturday, June 4. Any customers who order from a selection of local favourite restaurants on a Tuesday are automatically in with a chance of winning free Deliveroo credit for a year.
There will be 80 lucky winners in total who receive free credit for whole year, with ten customers each week being awarded the coveted prize over the eight weeks of summer.
To be able to take part in it and have chance to win you have to download or log into the Deliveroo app on iOS or Android and order a meal from one of the local restaurants your app featured in Love Your Local option.
It comes as another major boost for the food and drink industry after the damaging and a very negative impact of Covid-19 related lockdown.
Earlier this week the government announced bills at restaurants and pubs will cut in half when customers eat out.
That's the part of the new scheme introduced by British authorities. The discount called "Eat Out to Help Out" aims to help boost the hospitality industry as lockdown restrictions are relaxed. Customers who dine out on certain days in August will get a discount worth up to £70 to use per each person.
That's another idea which is trying to help the industry after Deliveroo have introduced the Love Your Local campaign, aiming to send a message to the local communities nationwide to support restaurants.
/BR/
12.07.2020 Milton Keynes
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.